Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4263
Назва: Кластеризація туристичної галузі як активатор економічного потенціалу міста
Інші назви: Tourism industry clustering as an activator economic potential of the city
Автори: Юхименко, Петро Іванович
Yukhymenko, Petro
Ключові слова: туристична кластеризація;tourist clustering;внутрішній туризм;domestic tourism;внутрішня інтеграція;internal integration;управління дестинаціями;destination management
Дата публікації: 2019
Видавництво: КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», ГО «Центр мистецтв та духовної культури «Образ»
Бібліографічний опис: Юхименко П.І. Кластеризація туристичної галузі як активатор економічного потенціалу міста / П.І. Юхименко // Збережемо історичну пам'ятку: матеріали обл. наук.-практ. конф. "Кластеризація туристичної галузі – вагомий важіль у культурно-освітньому та економічному розвитку Київщини" , м. Біла Церква, 10 жовт. 2018 р. : наук.-метод. вид. / упоряд. О. Д. Пількевич, В. А. Шатунов. – Біла Церква, КНЗ КОР «КОІПОПК», 2019. – Вип. 1. – С. 93-101.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню потенціалу туристичної кластеризації м. Біла Церква. Доведено, що формування ефективної туристичної політики в місті стає особливо актуальним в умовах значного невикористаного потенціалу туристичної галузі Київської області та інших макрорегіонах. Розкрито, що туристична кластеризація є особою формою внутрішньої інтеграції та співпраці, яка може забезпечити високу конкурентоспроможність міста та покращити його соціально-економічне становище. Проаналізовано переваги кластерного підходу до управління дестинаціями на території м. Біла Церква, які полягають у комбінації кооперації та конкуренції з метою отримання синергетичного економічного ефекту від діяльності.
Опис: The article is devoted to the study of tourism potential clustering of Bila Tserkva. It is proved that the formation is effective tourism policy in the city becomes especially relevant in the conditions significant untapped potential of the Kiev tourism industry and other macro-regions. It is revealed that tourist clustering is a particular form of internal integration and collaboration, which can ensure the high competitiveness of the city and to improve its socio-economic status.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4263
УДК: 338.485:332.145
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
klasteryzaciya_turystychnoyi.pdf319,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.