Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4255
Назва: Особливості електронної комерції в США та Китаї, досвід для України
Інші назви: E-commerce features in the US and China, experience for Ukraine
Автори: Савчук, Оксана Володимирівна
Savchuk, Oksana
Ключові слова: електронна комерція;e-commerce;інтернет магазин;Internet-shop;інформатизація;informatization;бренд;brand
Дата публікації: 2019
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Савчук О.В. Особливості електронної комерції в США та Китаї, досвід для України / О.В. Савчук // Аграрна освіта та наука:досягнення, роль, фактори росту. Стратегічні пріоритети розвитку економіки, фінансів, обліку, підприємництва та торгівлі, публічного управління в Україні та світі. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. Білоцерківський НАУ, 31 жовтня 2019. - Біла Церква, 2019. - С. 90-92.
Короткий огляд (реферат): Електронна комерція у світі набирає обертів з кожним роком, тому дуже важливо, з огляду на світовий досвід, окреслити основні віхи розвитку електронної торгівлі в Україні, та причини, що спонукають її зробити еволюційний крок до побудови інформаційного суспільства.
Опис: E-commerce in the world is gaining momentum every year, so it is very important since world experience, outline the major milestones in the development of e-commerce in Ukraine, and the reasons that prompt it to take an evolutionary step towards building an information society.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4255
УДК: 681.3:339.138
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osoblyvosti_elektronnoyi.pdf283,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.