Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3789
Title: Метод повної фізичної реакції як основа гуманістичного підходу у навчанні
Other Titles: The full physical response method as the basis of a humanistic approach to learning  
Authors: Рейда, Ольга Андріївна
Цвид-Гром, Олена Петрівна
Rejda, Olga
Tsvid-Grom, Olena
Keywords: метод повної фізичної реакції;професійна компетентність;гуманістичний підхід;комунікативні та пізнавальні цілі;навчальний процес;фізичний рух;full physical response method;professional competence;humanistic approach;communicative and cognitive goals;educational process;physical movement
Issue Date: Oct-2019
Publisher: Baltija Publishing
Citation: Рейда О.А. Метод повної фізичної реакції як основа гуманістичного підходу у навчанн і/ О.А. Рейда, О.П. Цвид-Гром // Modern educational space: the transformation of national models in terms of integration: Conference Proceedings (Leipzig University, October 25, 2019). – Leipzig, 2019. – С. 10-13.
Abstract: Зроблена спроба розглянути та охарактеризувати один із альтернативних методів у практиці навчання іноземних мов - метод повної фізичної реакції. Визначається ефективність та доцільність застосування методу у сучасних умовах навчання, здійснюється повний аналіз методу повної фізичної реакції. Детально описуються основні принципи застосування методики.
Description: The attempt to consider and characterize one of the alternative methods in the training process of foreign language – as the method of complete physical reaction is made. It is determined the efficiency and expediency of method’s application in modern conditions of study. It is carried out the full analysis of the method of complete physical reaction. The basic principles of application of the methodology are described in detail.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3789
ISBN: 978-9934-588-18-1
metadata.dc.identifier.udc: 371.3
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Metod_povnoj_fizic.pdf686,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.