Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3697
Title: Електронний кейс як ефективний засіб навчання майбутніх філологів анотативного і реферативного перекладів в умовах самостійної позааудиторної роботи
Other Titles: E-case as an effective method of teaching future philologists annotative/gist translation under the conditions of self-directed learning
Authors: Ігнатенко, Вікторія Дмитрівна
Ihnatenko, Viktoriia
Keywords: інформаційно-комунікаційні технології;електронний кейс;анотативний/реферативний переклад;самостійна позааудиторна робота;информационно-комуникационные технологии;электронный кейс;анотативный/реферативный перевод;самостоятельная внеаудиторная работа;information and communication technologies;E-case;annotative/gist translation;self-directed learning
Issue Date: 2014
Publisher: ФОП Жовтий О.О.
Citation: Ігнатенко В. Електронний кейс як ефективний засіб навчання майбутніх філологів анотативного і реферативного перекладів в умовах самостійної позааудиторної роботи / В. Ігнатенко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань, 2014. – Ч. 2. – С. 140-146.
Abstract: У статті розглядаються переваги та особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх перекладачів в умовах змін ринку перекладацьких послуг. Серед інформаційно-комунікаційних технологій електронний кейс розглядається як ефективний засіб навчання майбутніх філологів анотативного і реферативного перекладів в умовах самостійної роботи. Визначено функції, особливості та методичні, технічні і психологічні переваги використання електронного кейсу, зокрема для навчання майбутніх перекладів.
Description: The article deals with advantages and peculiarities of information and communication technologies usage under the conditions of changes of the translational market. Among information and communication technologies e-case is considered to be an effective method of teaching future philologists annotative/gist translation under the conditions of self-directed learning. The functions, the peculiarities and the methodological, technical and psychological advantages of electronic case usage were defined especially for teaching future translators.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3697
ISSN: 2307-4906
metadata.dc.identifier.udc: 378+372.8
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Elektronnyi_k.pdf2,46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.