Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3697
Title: | Електронний кейс як ефективний засіб навчання майбутніх філологів анотативного і реферативного перекладів в умовах самостійної позааудиторної роботи |
Other Titles: | E-case as an effective method of teaching future philologists annotative/gist translation under the conditions of self-directed learning |
Authors: | Ігнатенко, Вікторія Дмитрівна Ihnatenko, Viktoriia |
Keywords: | інформаційно-комунікаційні технології;електронний кейс;анотативний/реферативний переклад;самостійна позааудиторна робота;информационно-комуникационные технологии;электронный кейс;анотативный/реферативный перевод;самостоятельная внеаудиторная работа;information and communication technologies;E-case;annotative/gist translation;self-directed learning |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | ФОП Жовтий О.О. |
Citation: | Ігнатенко В. Електронний кейс як ефективний засіб навчання майбутніх філологів анотативного і реферативного перекладів в умовах самостійної позааудиторної роботи / В. Ігнатенко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань, 2014. – Ч. 2. – С. 140-146. |
Abstract: | У статті розглядаються переваги та особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх перекладачів в умовах змін ринку перекладацьких послуг. Серед інформаційно-комунікаційних технологій електронний кейс розглядається як ефективний засіб навчання майбутніх філологів анотативного і реферативного перекладів в умовах самостійної роботи. Визначено функції, особливості та методичні, технічні і психологічні переваги використання електронного кейсу, зокрема для навчання майбутніх перекладів. |
Description: | The article deals with advantages and peculiarities of information and communication technologies usage under the conditions of changes of the translational market. Among information and communication technologies e-case is considered to be an effective method of teaching future philologists annotative/gist translation under the conditions of self-directed learning. The functions, the peculiarities and the methodological, technical and psychological advantages of electronic case usage were defined especially for teaching future translators. |
URI: | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3697 |
ISSN: | 2307-4906 |
metadata.dc.identifier.udc: | 378+372.8 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Elektronnyi_k.pdf | 2,46 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.