Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3650
Title: Реалізація індивідуальної траекторії учіння у процесі формування компетентності майбутніх філологів у письмвому перекладі на навчальній платформі Moodle
Other Titles: Implementation of the individual learning trajectory in the process of forming the competence of future philologists in translation on the Moodle training platform
Authors: Ігнатенко, Вікторія Дмитрівна
Ihnatenko, Viktoriia
Keywords: індивідуальна траєкторія учіння;навчальна платформа Moodle;письмовий переклад;майбутні філологи;individual trajectory;educational platform Moodle;future philologists;translation
Issue Date: 2019
Publisher: Sheffield Science and Education LTD
Citation: Ігнатенко В.Д. Реалізація індивідуальної траекторії учіння у процесі формування компетентності майбутніх філологів у письмвому перекладі на навчальній платформі Moodle / В.Д. Ігнатенко // Modern Scientific Potential : materials of the XV International scientific and Practical Conference (February 28 – March 7, 2019). – Sheffield, 2019. - Vol. 11. – C. 123-125.
Abstract: Завдання, які розміщені та подані за допомогою ресурсів навчальної платформи Moodle, уможливлюють реалізацію індивідуальної траєкторії учіння з метою формування компетентності майбутніх філологів у письмовому перекладі завдяки втіленню засад особистісно-діяльнісного підходу та широкому спектру запропонованих ресурсів у Moodle, які дають можливість враховувати особливості письмового перекладу.
Description: Tasks posted and submitted through the Moodle Learning Platform resources allow the realization of an individual learning trajectory in order to shape the competence of future philologists in translation by embodying the foundations of a person-to-person approach and the broad range of resources offered in Moodle.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3650
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Realizatsia.pdf1,02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.