Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3498
Title: Вплив університетів епохи Середньовіччя на розвиток правосвідомості молоді
Other Titles: The influence of universities of the Middle Ages on the development of youth consciousness
Authors: Бровко, Наталія Іванівна
Brovko, Nataliia
Keywords: університет;Середньовіччя;правосвідомість;суспільна свідомість;university;Middle Ages;justice;social consciousness
Issue Date: Jun-2019
Publisher: Громадська організація «Причорноморська фундація права»
Citation: Бровко Н. І. Вплив університетів епохи Середньовіччя на розвиток правосвідомості молоді / Н. І. Бровко // Юридична наука: Виклики і сьогодення : Міжнар. наук.-практ. конф. (ГО «Причорноморська фундація права», 7-8 червня 2019 р.). – Одеса, 2019. – С. 6-9.
Abstract: В тезах проаналізовано вплив університетів епохи Середньовіччя на розвиток правосвідомості молоді. Доведено, що саме університети епохи Середньовіччя стали підґрунтям для формування ефективної методології знання та системи викладання, що справило значний позитивний вплив на розвиток правосвідомості студентської молоді. Вони не тільки стали моделлю сучасного класичного вищого навчального закладу, а й заклали основи наукової та просвітницької діяльності в галузі формування правосвідомості населення яка є не тільки формою суспільної свідомості, а й у поєднанні з політичною, моральною, філософською та іншими формами свідомості відображає суспільне буття та стала противагою намаганням реакційного духовенства та можновладної верхівки суспільства не допустити значного підвищення освіти широких мас населення, оскільки вбачали у цьому реальну загрозу для своєї влади.
Description: The thesis analyzes the influence of universities of the Middle Ages on the development of youth justice. It is proved that the universities of the Middle Ages became the basis for the formation of an effective methodology of knowledge and teaching system, which had a significant positive impact on the development of the consciousness of student youth. They not only became the model of the modern classical higher education institution, but also laid the foundations of scientific and educational activity in the field of formation of the consciousness of the population, which is not only a form of social consciousness, but also in combination with political, moral, philosophical and other forms of consciousness reflecting consciousness. was opposed to the efforts of the reactionary clergy and the ruling upper class to prevent a significant increase in the education of the masses of the population, since they saw this as a real threat to voyeyi power.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3498
metadata.dc.identifier.udc: 340.12
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vplyv_universytet.pdf3,75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.