Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3425
Title: Врахування педагогічних викликів при формуванні іншомовної компетентності в діалогічному мовленні у фахівців-аграріїв
Other Titles: Consideration of pedagogical challenges in the formation of foreign language competence in dialogic speech in agrarian specialists
Authors: Столбецька, Світлана Борисівна
Stolbetska, Svitlana
Keywords: комунікативна компетентність, діалогічне мовлення, фахове спілкування, сприйняття на слух;communicative competence, dialogic speech, professional communication, reception skills
Issue Date: 31-Oct-2019
Publisher: Білоцерківський НАУ
Citation: Столбецька С.Б. Врахування педагогічних викликів при формуванні іншомовної компетентності в діалогічному мовленні у фахівців-аграріїв / С.Б. Столбецька // Міжнародна науково-практична конференція «Аграрна освіта та наука: досягнення, роль, фактори росту» (БНАУ, 31 жовтня 2019 р). – Біла Церква, 2019. - С. 21-22.
Abstract: Дана публікація стосується проблематики викладання французької спеціалізованої мови для студентів аграрного університету. Акцентується увага на опановуванні усної форми мовленнєвої комунікації у процесі вивчення французької мови майбутніми аграріями. Особлива увага звертається на необхідність формування у студентів компетентності приймання іншомовної інформації.
Description: The publication discusses some key issues teaching French for Specific Purposes to students at agrarian university. Emphasis is placed on the mastery of oral communication in the process of learning French by future agrarians. Attention is given to the priority need for students to acquire reception skills, both orally and in writing in foreign languages.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3425
metadata.dc.identifier.udc: УДК 811.133.1’276.6:33
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vrakhuvannya_peda.pdf461,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.