Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3420
Назва: Сучасні тенденції реалізації мовної гри у німецькомовній рекламі
Інші назви: Current trends in the implementation of language games in German-language advertising
Автори: Носенко, Марія Миколаївна
Nosenko, Mariia
Ключові слова: мовна гра;ігрові прийоми;рекламний текст;Language game;game techniques;advertising text
Дата публікації: кві-2009
Видавництво: Київський національний лінгвістичний університет
Бібліографічний опис: Носенко М.М. Сучасні тенденції реалізації мовної гри у німецькомовній рекламі / М.М. Носенко // Матеріали науково-практичної конференції: Мова, освіта, культура в контексті Болонських реалій (КНЛУ, 1-3 квітня 2009 р.). – Київ, 2009. – С. 98-101.
Короткий огляд (реферат): Ігрові прийоми у рекламних текстах є не лише засобом звернення уваги реципієнта, створення рекламного образу у свідомості споживача, а й підвищують економічну ефективність повідомлення. У статті розглядається інвентар різнорівневих засобів продукування лудично маркованих явищ і аналізуються сучасні тенденції мовної гри у німецькомовній рекламі.
Опис: Use of pun techniques in advertising is not only the way to attract the recipient’s attention and create an advertising image in the consumer’s mind, but also to improve economic efficiency of the message. The article deals with modern tendencies in creating pun and its function peculiarities in the German-language advertisement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3420
УДК: 811.112.2:81
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
suchasni_tendents.pdf287,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.