Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3367
Назва: Модернізація сучасного бізнесу шляхом ефективного використання елементів маркетингу
Інші назви: Modernization of present-day business b means of the effective use of marketing elements
Автори: Худякова, Лідія Костянтинівна
Гнєдіч, Валентина Іванівна
Khudiakova, Lidiia
Hnyedich, Valentyna
Ключові слова: бізнес, товар, маркетингові дослідження, ринок, конкуренти, споживачі, постачальники, система розподілу, ціна, маркетингові комунікації;business, goods, market research, market, competitors, consumers, suppliers, distribution system, price, marketing communications
Дата публікації: 2017
Видавництво: IX Всеукраїнська наукова конференція
Бібліографічний опис: Худякова Л.К., Гнєдіч В.І. Модернізація сучасного бізнесу шляхом ефективного використання елементів маркетингу. IX Всеукраїнська наукова конференція. Умань, 2017. С.102-103
Короткий огляд (реферат): В даній статті розглянуто основні складові маркетингу: ринкові дослідження, маркетингові комунікації, реклама, які дають можливість будь-якому бізнесу обрати оптимальний ринок збуту, обґрунтувати ринкову ситуацію, забезпечити ефективність підприємницької і маркетингової діяльності, задовольнити його основні цілі
Опис: The given articles considers the main marketing components: market research, marketing communications, advertising, which give an opportunity to any business to choose the optimal market of distribution, to ground market situation, to provide with the effectiveness of business and market activities, to satisfy its main objectives.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3367
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Modernizacija suchasnogo biznesu.pdf307,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.