Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3213
Назва: Physical education and sports as a tool for formation of students’ psychophysiological readiness to their professional work
Інші назви: Фізичне виховання та спорт як інструмент формування психофізіологічної готовності студентів до своєї професійної праці
Автори: Kokun, Oleg
Кокун, Олег Матвійович
Imas, Yevgeniy
Імас, Євгеній Вікторович
Vovkohon, Alina
Вовкогон, Аліна Григорівна
Potop, Vladimir
Потор, Владімір
Korobeynikov, Georgiy
Коробейніков, Георгій Валерійович
Korobeynikova, Lesia
Коробейнікова, Леся Георгієвна
Gorashchenco, Alexandr
Корашченко, Олександр
Polevaya-Secaryanu, Angela
Полєвая-Сецарині, Ангела
Ключові слова: psychophysiological readiness;physical fitness;sport activities;university students;gender Differences;психофізіологічна готовність;фізична підготовка;спортивні заняття;студенти університету;гендерна відмінність
Дата публікації: 2018
Видавництво: Editura Universitatea din Pitesti
Бібліографічний опис: Physical education and sports as a tool for formation of students’ psychophysiological readiness to their professional work / O.Kokun, Y. Imas, A.Vovkohon and other // Journal of Physical Education and Sport .-2018 .- № 18(2) .- Р. 966 – 971. DOI:10.7752/jpes.2018.02143
Короткий огляд (реферат): Problem statement: Formation of students’ psychophysiological readiness to their future professional work can be considered as one of the most important tasks of specialist training at universities. Approach: An important part of this is physical education and sports. Purpose: to study students’ results in physical education and sports, their attitude to a healthy lifestyle and physical readiness to their professional work. Results: physical activity of the overwhelming majority of students is insufficient. The percentage of smokers and alcohol users among students has been revealed. A number of gender differences have been identified: women-students do less physical exercises and sports than men-students; also women-students perform regular morning exercises less frequently and are less willing to participate in sportive events, but smoke and drink alcoholic beverages significantly less. The women-students have shown worse self-estimation of their working ability dynamics during a day and week, worse self-estimation of their health and a greater number of fatigue signs during university studies. The expressed positive influence of physical exercises and sportactivities on various aspects of students’ educational, psychological and social spheres, their working ability and health has been proved. Conclusions: The research is practically important for substantiation of physical education and sports application for formation of students’ psychophysiological readiness to their future professional activities.
Опис: Постановка проблеми: Формування психофізіологічної готовності студентів до майбутньої професійної діяльності може розглядатися як одне з найважливіших завдань підготовки фахівців в університетах. Мета: вивчити показники результатів студентів у фізичному вихованні та спорті, їх ставлення до здорового способу життя та фізичної готовності до своєї професійної праці. Результати: фізична активність переважної більшості учнів недостатня. Виявлено відсоток курців та споживачів алкоголю серед студентів. Виявлено ряд гендерних відмінностей: жінки-студенти займаються менше фізичними вправами та спортом, ніж чоловіки-студенти; також жінки-студентки виконують регулярні ранкові вправи рідше і менш охоче беруть участь у спортивних змаганнях, але курять та вживають алкогольні напої значно рідше. Жінки-студентки показали гіршу самооцінку динаміки працездатності протягом дня та тижня, гіршу самооцінку свого здоров'я та більшу кількість ознак втоми під час університетських досліджень. Доведено виражений позитивний вплив фізичних вправ та спортивних занять на різні аспекти навчальної, психологічної та соціальної сфер учнів, їх працездатність та здоров'я. Висновки: проведені дослідження практично важливі для обґрунтування застосування фізичної культури та спорту для формування психофізіологічної готовності студентів до своєї майбутньої професійної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3213
ISSN: 2247 - 806X
2247 – 8051
УДК: 378.6
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Physical_education.pdf216,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.