Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3123
Назва: Ринкові дослідження
Інші назви: Market Research
Автори: Худякова, Лідія Костянтинівна
Khudiakova, Lidiia
Ключові слова: ринкові дослідження;market research;інформація;information;спостереження;surveillance;експеримент;experiment;опитування;questioning
Дата публікації: 2011
Видавництво: Технолого-економічний коледж Білоцерківського національного аграрного університету
Бібліографічний опис: Худякова Л.К. Ринкові дослідження. Біла Церква: Технолого-економічний коледж Білоцерківського національного аграрного університету, 2011. С. 389
Короткий огляд (реферат): Посібник розкриває сутність, роль, мету, предмет, об’єкт, основні завдання і принципи ринкових досліджень. Особливу увагу приділено поняттю інформації, її видам та методам збору. Посібник містить інформацію про місткість ринку, його кон’юнктуру, маркетингове та конкурентне середовище, поведінку споживачів, торгові марки та бренди.
Опис: The textbook deals with essence, role, aim, subject, object, main tasks and principles of market research. Special attention is paid to the conception of information, its types and methods of collecting. The textbook contains the information about the market capacity, the state of the market, marketing and competitive environment, consumers’ behaviour, trademarks and brand names.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://books.tec.in.ua/sites/default/files/materials/pidruchn.pdf
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3123
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rynkovi doslidzhennia.pdf6,54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.