Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3113
Назва: Методика викладання дисципліни "Консервація, реконструкція та реставрація садово-паркових об'єктів" у вищих навчальних закладах
Інші назви: Methods of Teaching the Subject "Preservation, Reconstruction and Restoration of Landscape Design Objects" at Higher Educational Institutions
Автори: Крупа, Наталія Миколаївна
Krupa, Natalia
Ключові слова: консервація;preservation;реконструкція;reconstruction;реставрація;restoration;відновлення;renewal;інвентаризація;recording;малі архітектурні форми;small architecture forms;дорожньо-стежкова мережа;path ways net
Дата публікації: 2014
Видавництво: Національний лісотехнічний університет України
Бібліографічний опис: Крупа Н.М. Методика викладання дисципліни "Консервація, реконструкція та реставрація садово-паркових об'єктів" у вищих навчальних закладах / Н.М. Крупа // Науковий вісник НЛТУ України. – 2014. – Вип. 24.4. - С. 383-389.
Короткий огляд (реферат): Подано матеріали щодо методики викладання дисципліни "Консервація, реконструкція та реставрація садово-паркових об'єктів" у вищих навчальних закладах України. Встановлено, що метою викладання курсу є оволодіння студентами теоретичними основами дисципліни та формування знань, вміння та навичок практичного застосування отриманих знань під час створення проектів з відновлення пам'яток садово-паркового мистецтва. Показано методичні підходи до вивчення дисципліни: роль індивідуального завдання самостійної роботи та натурного спостереження у формуванні інженера садово-паркового господарства.
Опис: Some materials on teaching the subject "Preservation, Reconstruction and Restoration of Landscape Design Objects" at higher educational institutions in Ukraine are presented. The subject teaching is proved to be aimed at gaining knowledge of theoretical basis of the subject and obtaining knowledge, abilities and skills of practical applying the gained knowledge increating projects of landscape art object restoration. Methodical approaches to studying the subject such as the role of an individual task, an individual work and nature observation in forming the landscape engineer are shown.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3113
УДК: 378.147:725.94
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
metody_vykladannya.pdf176,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.