Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3069
Title: | Формування професійної спрямованості майбутніх учителів до організації спортивно-масової роботи з учнями початкових класів |
Other Titles: | Development of professional orientation in the process of future teachers’ training for organization of mass sports activities with primary school pupils |
Authors: | Колосовська, Владлена Володимирівна Kolosovska, Vladlena |
Keywords: | спрямованість особистості;personality orientation;професійна спрямованість;professional orientation;професійна підготовка;professional training;майбутні учителі;future teachers;спортивно-масова робота;mass sports activities |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Київ, НПУ імені М.П. Драгоманова |
Citation: | Колосовська В.В. Формування професійної спрямованості майбутніх учителів до організації спортивно-масової роботи з учнями початкових класів // Наукові записки. – Київ, НПУ імені М.П. Драгоманова, 2010. – Випуск LXXXIX (89). – С. 78-84. |
Series/Report no.: | Випуск LXXXIX (89); |
Abstract: | Стаття присвячена аналізу формування професійної спрямованості майбутніх учителів до організації спортивно-масової роботи з учнями початкових класів. У ній розглядаються основні поняття та шляхи формування професійної спрямованості, розкривається її структура і стадії розвитку |
Description: | The article deals with analysis of development of future teachers’ professional orientation in the process of future teachers’ training for organization of mass sports activities with primary school pupils. It describes the basic notions and ways of developing professional orientation as well as its structure and stages of development |
URI: | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3069 |
metadata.dc.identifier.udc: | 378.147 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Formuvannia profesiinoi.pdf | 455,04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.