Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2982
Назва: Методичні рекомендації для оволодіння компетентністю в говорінні з дисципліни «Практичний курс першої іноземної мови» (англійської) для студентів 2 курсу денної та заочної форми навчання в умовах аудиторної та поза аудиторної роботи
Інші назви: Methodical recommendations for mastering the competence in speaking in the discipline “Practical course of the first foreign language” (English) for students of the 2nd year of full-time and part-time education in the classroom and outside the classroom
Автори: Тарасюк, Анна Миколаївна
Tarasiuk, Ann
Денисенко, Ілона Ігорівна
Denysenko, Ilona
Дата публікації: 11-лис-2019
Видавництво: Runcord
Бібліографічний опис: Денисенко І.І. Методичні рекомендації для оволодіння компетентністю в говорінні з дисципліни «Практичний курс першої іноземної мови» (англійської) для студентів 2 курсу денної та заочної форми навчання в умовах аудиторної та поза аудиторної роботи / І.І. Денисенко, А.М. Тарасюк. .– Біла Церква: Runcord, 2019. – 65 c.
Короткий огляд (реферат): Запропоновані методичні рекомендації для оволодіння компетентністю в говорінні з дисципліни «Практичний курс першої іноземної мови» (англійської) для студентів 2 курсу денної та заочної форми навчання в умовах аудиторної та поза аудиторної роботи. Методичні рекомендації містять лексичний і матеріал по темах, передбачений чинною програмою для аудиторної та самостійної роботи, а також комплекс вправ і завдань, який передбачає використання рейтингового оцінювання рівня успішності студентів. Методичні рекомендації сприяють розширенню можливостей для всебічного розкриття здібностей студентів, зокрема оволодіння компетентністю у говорінні шляхом розвитку творчого мислення та здорової конкуренції. Завдання базуються на матеріалі вивченого, закріпленого та засвоєного лексичного матеріалу і сприяють підвищенню мотивації студентів до систематичної навчально-пізнавальної діяльності впродовж семестру та навчального року, переорієнтації цілей з отримання позитивної оцінки на процес формування компетентностей у говорінні. Методичні рекомендації призначено для перевірки рівня сформованості у компетентності говорінні за визначеними темами для аудиторної та поза аудиторної роботи студентів філологічних спеціальностей.
Опис: The methodical recommendations for mastering the competence in speaking in the discipline "Practical course of the first foreign language" (English) for the students of the 2nd year of full-time and correspondence forms of study in the classroom and outside the classroom work are offered. The methodological recommendations contain lexical material on the topics provided by the current program for classroom and independent work, as well as a set of exercises and tasks, which involves the use of rating assessment of the level of student achievement. The methodological guidelines help to increase the opportunities for full disclosure of students' abilities, including mastery of speaking skills through the development of creative thinking and healthy competition. The assignments are based on the material of the learned, secured and learned lexical material and help to increase the students' motivation for systematic educational and cognitive activity during the semester and academic year, reorientation of the goals in order to receive a positive assessment on the process of forming competence in speaking. The methodological recommendations are intended to check the level of competence in speaking on certain topics for the classroom and out-of-class work of students of philological specialties.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2982
УДК: 811.111’373:378.147 (07)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Metodychka.pdf591,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.