Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2964
Назва: The influence of table tennis training on the physical condition of schoolchildren aged 13-14 years
Інші назви: Вплив занять настільним тенісом на фізичний стан школярів 13-14 років
Автори: Байдюк, Микола Юрійович
Baіdіuk, Mykola
Кошура, Андрій Вікторович
Koshura, Andrii
Курнишев, Юрій Альбертович
Kurnyshev, Yurii
Васкан, Іван Георгійович
Vaskan, Ivan
Чубатенко, Севіль
Chubatenko, Sevil
Городинський, Сергій Ілліч
Gorodynskyi, Sergii
Ярмак, Олена Миколаївна
Yarmak, Olena
Ключові слова: table tennis, physical condition, schoolchildren;настільний теніс, фізичний стан, школярі
Дата публікації: 2019
Видавництво: Editura Universitatea din Pitesti
Бібліографічний опис: The influence of table tennis training on the physical condition of schoolchildren aged 13-14 years / Mykola Baіdіuk, Andrii Koshura, Yurii Kurnyshev, Ivan Vaskan, Sevil Chubatenko, Sergii Gorodynskyi, Olena Yarmak// Journal of Physical Education and Sport, Volume 19, 28 Februry 2019, Номер статьи 72, Pages 495 – 499. Doi:10.7752/Jpes. 2019.S2072
Короткий огляд (реферат): The article presents the results of the pedagogical experiment, in which 37 schoolchildren aged 13-14 years took part. The aim of the study was to determine the influence of recreational activity with table tennis means on the physical condition of schoolchildren. For the realization of the goal and the solution of the tasks we used general scientific methods (analysis, synthesis, generalization, comparison), anthropometric methods, physiological methods, psychophysiological methods, methods of mathematical statistics. The proposed recreational program with table tennis means was designed for the period of 10 months, and contained theoretical and practical sections. During the pedagogical experiment, the dynamics of changes in the morphofunctional state and psychophysiological state of schoolchildren aged 13-14 years were observed. During the classes, the anthropometric characteristics of boys and girls changed according to the natural biological processes. Statistical changes (p <0.05) occurred only in the boys in the body mass index, this value increased by 5.6%. Significant changes (p <0.05; p <0.01) in boys and girls are observed in terms of the cardiovascular and respiratory systems. In the boys, at the end of the pedagogical experiment, the average result of the heart rate at rest decreased by 5.5 beats min-1, that equals 6.5 % (p <0.05); in the girls it decreased by 4.5 beats min-1 that equals 5.2 % (p <0.05). A significant increase is observed in the average result of vital lung capacity; in the boys it increased by 0.4 l that equals 17.4 % (p <0.01); in the girls - by 0.3 l, that equals 15.0 % (p <0.01). The latent time of simple reaction for visual and auditory stimuli in boys and girls decreased significantly (p <0.01). The mean group indicator of the complex choice reaction, the short-term memory capacity, the volume of the processed information, and of the sharpened Romberg test, both in boys and girls, has improved significantly (p <0.01).
Опис: В статті представлені результати педагогічного експерименту, в якому прийняли участь 37 школярів 13-14 років м. Чернівці. Метою дослідження було визначення впливу рекреаційних занять із засобами настільного тенісу на фізичний стан школярів. Для реалізації мети та вирішення поставлених завдань використовували загальнонаукові методи (аналіз, синтез, узагальнення, порівняння), антропометричні методи, фізіологічні методи, психофізіологічні методи, методи математичної статистики. Запропонована рекреаційна програма із засобами настільного тенісу була розрахована на 10 місяців і містила теоретичний і практичний розділи. В ході педагогічного експерименту простежена динаміка змін морфо-функціонального стану та психофізіологічного стану школярів 13-14 років. Протягом занять антропометричні характеристики хлопчиків і дівчаток змінювались відповідно до природних біологічних процесів. Статистичні зміни( р<0,05) відбулися лише у хлопчиків у показнику маси тіла, дана величина збільшилась на 5,6 %. Достовірні зміни (р<0,05; р<0,01) у хлопчиків і дівчаток спостерігаються у показниках серцево-судинної і дихальної систем. У хлопчиків на кінець педагогічного експерименту середньостатистичний результат частоти серцевих скорочень у стані спокою зменшився на 5.5 уд·хв.-1 що склало 6,5 % ( р<0,05), у дівчаток зменшився на 4,5 уд·хв.-1 що склало 5,2 % ( р<0,05). Значний приріст спостерігається середньостатистичного результату життєвої ємності легень, у хлопчиків він збільшився на 0,4 л , що склало 17.4 % ( р<0,01) у дівчаток на 0,3 л, що склало 15,0 % ( р<0,01). Достовірно (р<0,01) зменшився латентний час простої зорово-моторної реакції на світло і звук у хлопчиків і дівчаток. Достовірно (р<0,01) покращився середньо груповий показник складної реакції вибору, обсягу короткострокової пам'яті, обсягу переробки інформації, ускладненої проби Ромберга як у хлопчиків так і у дівчаток.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2964
ISSN: ISSN: 2247 - 806X; ISSN: 2247 – 8051
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Influence of table tennis.pdf181,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.