Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2960
Назва: The analysis of physical fitness of students of 13-14 years in the process of physical education
Інші назви: Аналіз фізичної підготовленості учнів 13-14 років у процесі фізичного виховання
Автори: Галан, Ярослав Петрович
Galan, Yaroslav
Наконечний, Ігор Юрійович
Nakonechnyi, Igor
Мосейчук, Юрій Юрійович
Moseichuk, Yurii
Васкан, Іван Георгійович
Vaskan, Ivan
Палічук, Юрій Іванович
Palichuk, Yurii
Ярмак, Олена Миколаївна
Yarmak, Olena
Ключові слова: students, physical fitness, motor qualities;школярі, фізична підготовка, рухові якості.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Editura Universitatea din Pitesti
Бібліографічний опис: The analysis of physical fitness of students of 13-14 years in the process of physical education /Yaroslav Galan, Ihor Nakonechnyi, Yurii Moseichuk, Ivan Vaskan, Yurii Paliichuk, Olena Yarmak//Journal of Physical Education and Sport, Volume17, 24 November 2017, Номер статьи 237, Pages 2244 - 2249, Doi:10.7752/Jpes. 2017.S5237
Короткий огляд (реферат): The article deals with the results of the study of the physical fitness of students aged 13-14 years, including such motor qualities: speed, agility, flexibility, endurance, strength and speed-strength qualities. The aim of the work is to determine and evaluate the indicators of physical fitness of the secondary-school-age children who attend only physical education classes according to the school curriculum. The study involved 324 people, including 161 girls and 163 boys, the students under study were 13-14 years old. The results obtained in the course of the study were compared with the control standards of school tests. The analysis of the results of pedagogical testing made it possible to determine the leading and insufficiently developed motor qualities in the students studied and to make an analysis of the level of physical fitness. We found out that in students of the 7th grade 51.8 % of boys and 1.5 % of girls correspond to a low level of agility; 40.7 % of boys and 10.4 % of girls correspond to a low level of strength qualities; 31.5% of boys and 38.8% of girls have a low level of speed; 9.3 % of boys and 34.3 % of girls have a low level of flexibility; there is a low level of endurance in 3.7 % of boys and in 16.4 % of girls. Analysing the level of development of motor qualities in schoolchildren of the 7th and 8th grade, we came to the conclusion that the overwhelming majority of students had individual results at an average and low levels, although there is a positive dynamics of improvement with age. The received data can be an orienting point for the physical fitness improvement and correction of its level in the process of physical education. У статті розглядаються результати дослідження фізичної підготовленості учнів віком 13-14 років, включаючи такі рухові якості: швидкість, спритність, гнучкість, витривалість, сили та швидкісно-силові якості. Мета роботи - визначити та оцінити показники фізичної підготовленості дітей середнього шкільного віку, які відвідують лише уроки фізичної культури за шкільною програмою. У дослідженні брали участь 324 людини, серед яких 161 дівчинка та 163 хлопчики, досліджуваним учням було 13-14 років. Результати, отримані в ході дослідження, порівнювали з контрольними стандартами шкільних тестів. Аналіз результатів педагогічного тестування дав змогу визначити провідні та недостатньо розвинені рухові якості учнів та зробити аналіз рівня фізичної підготовленості. Ми з’ясували, що в учнів 7-го класу низький рівень спритності відповідає 51,8% хлопців та 1,5% дівчат; 40,7% хлопців і 10,4% дівчат відповідають низькому рівню силових якостей; 31,5% хлопців і 38,8% дівчат мають низький рівень швидкості; 9,3% хлопців та 34,3% дівчат мають низький рівень гнучкості; спостерігається низький рівень витривалості у 3,7% хлопців та у 16,4% дівчат. Аналізуючи рівень розвитку рухових якостей у школярів 7 та 8 класів, ми дійшли висновку, що переважна більшість учнів мали індивідуальні результати на середньому та низькому рівнях, хоча спостерігається позитивна динаміка вдосконалення з віком. Отримані дані можуть бути орієнтиром для поліпшення фізичної підготовленості та корекції її рівня в процесі фізичного виховання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2960
ISSN: ISSN: 2247 - 806X; ISSN: 2247 – 8051
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The analysis of physical fitness.pdf213,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.