Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2919
Назва: Аналіз основних проблем викладання української мови іноземним студентам у 2018 – 2019 навчальному році (на основі матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми викладання української мови як іноземної»).
Інші назви: Analysis of the main problems of Ukrainian language teaching of international students in the 2018-2019 academic year (on the basis of materials of the international scientific and practical conference “Actual problems of teaching Ukrainian language as foreign”)
Автори: Рудакова, Тетяна Миколаївна
Rudakova, Tetyana
Ключові слова: українська мова як іноземна;Ukrainian as a foreign language;студенти-іноземці;international students;напрями конференції;directions of the conference;види мовленнєвої діяльності;types of speech activities;проблеми викладання;problems of teaching
Дата публікації: 2019
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Рудакова Т. М. Аналіз основних проблем викладання української мови іноземним студентам у 2018 – 2019 навчальному році (на основі матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми викладання української мови як іноземної») / Т. М. Рудакова // Молодий вчений. – 2019. – № 6.1 (70.1). – 59 – 61.
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про аналіз напрямів наукових досліджень щодо викладання української мови як іноземної. У ході експерименту виявлено найбільш актуальні теми досліджень 2018-2019 навчального року. З метою аналізу основних проблем викладання української мови іноземним студентам у 2018-2019 навчальному році та способів їхнього розв’язання на основі досвіду провідних фахівців України і не лише, виявлення найбільш та найменш актуальних напрямів досліджень в експерименті взяли участь представники 16 ЗВО України, Польщі та Болгарії. Було з’ясовано, що найбільш актуальним є напрям конференції «Українська мова як іноземна в аспекті навчання видів мовленнєвої діяльності». Найменш актуальними виявилися «Нормативно-правові основи вивчення української мови студентамиіноземцями» та «Сертифікація рівня володіння українською мовою як іноземною». Популярними темами – «Подолання мовного бар’єру» та «Способи мотивування студентів-іноземців до вивчення української мови в мультилінгвальному середовищі». Найбільш актуальними є проблеми навчання говорінню як виду мовленнєвої діяльності.
Опис: The article deals with the analysis of the endeavor of scientific research on the teaching Ukrainian as a foreign language. The most relevant subjects of research in the 2018-2019 academic year were identified. The representatives from 16 higher institutions of Ukraine, Poland and Bulgaria took part in the experiment. In order to analyse the main problems of Ukrainian language teaching of international students in the 2018-2019 academic year and the ways of their solutions are based on the experience of leading Ukrainian specialists. The research has been conducted to identify the most and the least relevant endeavors. It was found out that the most important was the endeavor of the conference “Ukrainian as a Foreign Language in the Aspect of learning the types of language skills”. The most relevant were “Legal and regulatory framework of Ukrainian language studying by foreign students” and “Certification of the level of Ukrainian as a foreign language knowledge”. “Overcoming the language barrier” and “The ways of international students motivating to learn Ukrainian language in the multilingual environment” were the most important topics. Speaking as a type of language skills was the most relevant. In total 43 reports (individual and co-authored) were registered at the conference. Mostly, participants of the conference have analysed the problems associated with the direction of the conference “Ukrainian as a foreign language in the aspect of the types of language skills learning”. We have found 21% of the reports related with it. Only 2% of participants were interested in “Legal and regulatory framework of Ukrainian language studying by foreign students”. According to the results of the conference, it was concluded that highly skilled specialists work at Ukrainian higher institutions. It was summed up that they are capable to attract international students by interesting types of tasks, both classroom and project work. It was revealed that such conferences promote the exchange of experience and methods, innovative approaches of teaching Ukrainian as a foreign language. It is the opportunity to present the latest educational and methodological publications.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2919
ISSN: 2304–5809
УДК: 811.161.2'243:378.016
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Analis osnovnykh.pdf860,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.