Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2904| Title: | Культуротворче середовище навчального закладу як педагогічний феномен |
| Other Titles: | The cultural environment of the educational institution as a pedagogical phenomenon |
| Authors: | Ордіна, Лариса Леонідівна Ordina, Larisa |
| Keywords: | теорія і практика художньої освіти;музичне навчання;інструментально-виконавська підготовка;підхід;теория и практика художественного образования;музыкальная учеба;инструментально-исполнительская подготовка;подход;theory and practice of artistic education;musical study;instrumental performance training;approach |
| Issue Date: | 2009 |
| Publisher: | НПУ ім. МП Драгоманова |
| Citation: | Ордіна Л. Л. Культуротворче середовище навчального закладу як педагогічний феномен / Л. Л. Ордіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Сер. 14. Теорія і методика мистецької освіти. - 2009. - Вип. 7 (12). - С. 14-19. |
| Abstract: | На основі ретроспективного аналізу науково-методичних джерел в публікації відображені основні підходи до інструментально-виконавської підготовки в теорії та практиці художньої освіти. На основе ретроспективного анализа научно-методических источников в публикации отражены основные подходы к инструментально-исполнительской подготовке в теории и практике художественного образования. |
| Description: | Based on a retrospective analysis of scientific and methodological sources in the publication reflects the main approaches to instrumental performance training in the theory and practice of art education. |
| URI: | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2904 |
| ISBN: | 978-966-84059-3-8 |
| metadata.dc.identifier.udc: | 371.383.061:378 |
| Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Kulturotvorche_s.pdf | 214,86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.