Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2722
Title: Історичні традиції та філософські засади вітчизняної педагогічної психології та їх вплив на процес формування свідомості українців як титульної нації сучасної Української держави
Other Titles: Historical traditions and philosophical foundations of national pedagogical psychology and their influence on the process of forming the consciousness of Ukrainians as the title nation of the modern Ukrainian state
Authors: Бровко, Наталія Іванівна
Brovko, Nataliia
Keywords: автохтонний;гуманізм;козацтво;педагогіка;свідомість;характерник;autochthonous;humanism;Cossacks;pedagogy;consciousness;kharakternyk
Issue Date: 2018
Publisher: Berostav družstvo
Citation: Бровко Н. Історичні традиції та філософські засади вітчизняної педагогічної психології та їх вплив на процес формування свідомості українців як титульної нації сучасної Української держави / Н. Бровко // Evropsky politicky a pravni diskurz. - 2018. - Vol. 5. - Iss. 3. - С. 119-124.
Abstract: Стаття присвячена науковому дослідженню історичних традицій та філософських основ процесу формування свідомості національного автохтонного населення українських земель. Зрештою, ці питання, як і вся історія України, стали більш актуальними як ніколи раніше, оскільки стають все більш значущими.
Description: The article is devoted to the scientific research of historical traditions and philosophical foundations of the process of formation of consciousness of the national autochthonous population of Ukrainian lands. These issues, in the end, as the entire history of Ukraine, have become more relevant than ever before as they become increasingly colorful.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2722
ISSN: 2336-5439
metadata.dc.identifier.udc: 340.12
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Istorichni_trad.pdf246,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.