Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2678
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБровко, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorBrovko, Nataliia-
dc.date.accessioned2019-11-11T08:08:59Z-
dc.date.available2019-11-11T08:08:59Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБровко Н. Історичні та соціальні передумови запровадження багатоступінчастої системи освіти та її роль у формуванні правосвідомості особистості / Н. Бровко // Visegrad Journal on Human Rights. - 2018. - № 3 (volume 2). - С. 24-29uk_UA
dc.identifier.issn1339-7915-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2678-
dc.descriptionThe article is devoted to the study of the process of the emergence, establishment and consolidation of a multi-stage system of education as an important factor in the formation of the consciousness of the personality of the Middle Ages. The author pays particular attention to the study of the influence of religious dogmas and ideological guidelines, as well as legal studies on the understanding of the rules of acceptability of the individual’s behaviour as a characteristic feature of the medieval period of the genesis of society. According to the results of the research, the author concludes that it was the universities of the Middle Ages that became the basis for the formation of an effective methodology of knowledge and teaching system, which had a significant positive impact on the development of the legal consciousness of student youth. They not only became a model of the modern classical higher educational institution, but also laid the foundations for scientific and educational activities in the field of formation of the legal consciousness of the population, which is not only a form of social consciousness, but also in combination with political, moral, philosophical and other forms of consciousness reflects social being.uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню процесу виникнення, становлення та утвердження багатоступінчастої системи освіти як важливого фактора формування правосвідомості особистості епохи Середньовіччя. Особливу увагу автор приділяє вивченню впливу релігійних догматів та ідеологічних настанов, а також правового навчання на розуміння правил прийнятної поведінки індивідуума як характерної ознаки середньовічного періоду генезису соціуму. Згідно з результатами дослідження, автор робить висновок, що саме середньовічні університети стали основою для формування ефективної методології знання та навчальної системи, яка мала суттєвий позитивний вплив на розвиток правової свідомості студентської молоді. Вони не тільки стали моделлю сучасного класичного вищого навчального закладу, а й заклали основи наукової та освітньої діяльності у сфері формування правової свідомості населення, що є не лише формою суспільної свідомості, але й поєднана з політичними, моральними, філософськими та іншими формами свідомості та відбиває соціальне буття особи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПан’європейський університетuk_UA
dc.subjectєзуїтствоuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectправосвідомістьuk_UA
dc.subjectрелігіяuk_UA
dc.subjectсоціумuk_UA
dc.subjectуніверситетuk_UA
dc.subjectjesuituk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.subjectlegal consciousnessuk_UA
dc.subjectreligionuk_UA
dc.subjectsociumuk_UA
dc.subjectuniversityuk_UA
dc.titleІсторичні та соціальні передумови запровадження багатоступінчастої системи освіти та її роль у формуванні правосвідомості особистостіuk_UA
dc.title.alternativeHistorical and social conditions introduction of the multiple study system of education and its role in forming the right of representation personalityuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc340.12uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Istorychni_ta_sots.pdf343,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.