Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2612
Назва: Актуальні питання професійної спрямованості при вивченні латинської мови студентами нефілологічних спеціальностей
Інші назви: Topical issues of vocational orientation when using Latin for students with non-philological qualifications
Автори: Цвид-Гром, Олена Петрівна
Tsvid-Grom, Elena
Ключові слова: латинська мова;професійна термінологія;освітній процес;професійна спрямованість;компетентності;мовна освіченість;Latin;professional terminology;educational process;professional orientation;competence;language education
Дата публікації: гру-2018
Видавництво: Південноукраїнська організація "Центр філологічних досліджень"
Бібліографічний опис: Цвид-Гром О.П. Актуальні питання професійної спрямованості при вивченні латинської мови студентами нефілологічних спеціальностей / О.П.Цвид-Гром // Матеріали міжнародної науково-практичної конфереції: Філологічні науки в системі сучасного гуманітарного знання XXI століття (21 - 22 грудня, 2018, м.Одеса). - Одеса: Південноукраїнська організація "Центр філологічних досліджень", 2018. – С. 82-84.
Короткий огляд (реферат): Досліджено, що методика викладання латинської мови для студентів нефілологічних спеціальностей має високу професійну спрямованість в освітньому процесі. Терміни латинського походження – це вагомий компонент професійних знань майбутніх фахівців. Доведено, що знання латинської термінології допомагає студентам під час вивчення спеціальних курсів, розвиває логічне мислення, підвищує мовну культуру, сприяє розширенню світогляду; курс латинської мови закладає основу для подальшого оволодіння студентами професійної термінології та виконує, разом з тим, важливі загальноосвітні та виховні функції.
Опис: It is researched that the teaching method of Latin for non-philological students specialties has a high professional orientation in the educational process. Terms Latin is a significant component of professional knowledge of the future specialists. It is proven that knowledge of Latin terminology helps students in their studies special courses, develops logical thinking, enhances language culture, promotes expanding outlook; the Latin course sets the stage for further mastery students professional terminology and performs, however, important general and educational functions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2612
УДК: 80"20"(063) Ф 54
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
fcenter.org_latyna.pdf988,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.