Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2524
Назва: Соціокультурна сфера спілкування студентів-іноземців: проблеми і виклики, практика
Інші назви: Socio-cultural sphere of foreign students' educational communication: problems and challenges, practice
Автори: Дем'яненко, Олена Олександрівна
Demianenko, Olena
Ключові слова: навчання іноземних студентів в Україні;соціокультурна сфера спілкування;українська мова;комунікативна спрямованість;педагогічна адаптація;культуровідповідна мовленєва діяльність;training of the foreign students in Ukraine;socio-cultural sphere of educational communication;Ukrainian language;communicative approach;pedagogical adaptation;culturally relevant communicative activity
Дата публікації: чер-2019
Видавництво: Молодий вчений
Бібліографічний опис: Дем’яненко О.О. Соціокультурна сфера спілкування студентів-іноземців: проблеми і виклики, практика / О.О. Дем’яненко // Молодий вчений. – 2019.– № 6.1 (70.1). – С.17-20.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються теоретичні та практичні аспекти організації навчання української мови для іноземних студентів підготовчих відділень, результати якого впливають на позитивну соціокультурну адаптацію їх до життя в Україні. Наведено приклади ситуативних завдань соціокультурного змісту, пропонованих у контексті навчання на підготовчому відділенні Білоцерківського національного аграрного університету студентів-іноземців із Камеруну. Зазначено про те, що ефективність навчання української мови іноземними студентами пов’язане як з мовленнєвими, так і психологічними чинниками. Аналізуються психологічні бар’єри й способи їх подолання у ході навчання. Визначено методичні чинники, які сприяють формуванню мовленнєвої компетентності іноземних студентів і їхній соціокультурній адаптації в Україні.
Опис: The article deals with the theoretical and practical aspects of organizing of the Ukrainian language learning of the foreign students, because its result forms the positive socio-cultural atmosphere of their living in Ukraine. The author of this article gives the examples of cultural components that are useful and important during Ukrainian language classes for foreign students. The special situational tasks and practical exercises help to familiarize the foreign students with traditional elements of Ukrainian culture, everyday life and everyday habits of Ukrainian people, their stereotypical notions about the world. The positive results of their using are proved such as the tasks can form practical intercultural communication of the foreign students during Ukrainian language learning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2524
ISSN: 2304-5809
УДК: УДК 378.147
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Socioculturna_sph.pdf799,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.