Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2505
Назва: | Проблеми навчання іноземних студентів у процесі вивчення української мови в умовах довузівської підготовки |
Інші назви: | Problems of teaching foreign students in the process of studying Ukrainian in preuniversity training |
Автори: | Тимчук, Інна Миколаївна Timchuk, Inna |
Ключові слова: | проблема навчання;problem of learning;українська мова як іноземна;Ukrainian as a foreign language;мотивація;motivation;фактор «ліні»;factor "Lazy";міжпредметне заняття;cross-curricular lessons;рольова гра;role-playing;комплексний підхід;complex approach;міжпредметні зв‟язки;cross-curricular communication |
Дата публікації: | 19-кві-2019 |
Видавництво: | БНАУ |
Бібліографічний опис: | Тимчук І.М. Проблеми навчання іноземних студентів у процесі вивчення української мови в умовах довузівської підготовки / І. М. Тимчук // Матеріали Міжн. наук. -практ. конф. "Актуальні проблеми викладання української мови як іноземної" . - Біла Церква : БНАУ, 2019. - С. 70-73. |
Короткий огляд (реферат): | The article analyzes the problems that teachers and students face when learning Ukrainian as a foreign language: low level of learning motivation; the factor "lines"; low level of reproductive ability; the work of the teacher in a group with "multi-level students", psychological adaptation to the changing environment; cultural and mental differences; the absence of sufficient textbooks to meet the current requirements of the Common European Guidelines for Language Education. The article discusses some ways to resolve these issues. |
Опис: | У статті аналізуються проблеми, з якими зіштовхуються викладачі та студентиіноземці при вивченні української мови як іноземної: низький рівень мотивації навчання; фактор «ліні»; низький рівень репродуктивних здібностей; робота викладача у групі з «різнорівневими студентами», психологічна адаптація до зміни оточення; культурологічні та ментальні відмінності; відсутність достатньої кількості підручників які б відповідали сучасним вимогам Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти. У статті розглядаються деякі шляхи усунення зазначених проблем. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2505 |
УДК: | 378.091.212/.33-054.6:81'243 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Problemy_navchan.pdf | 134,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.