Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2492
Назва: Проблеми навчання та елементи мовної підготовки іноземних студентів у процесі вивчення української мови як іноземної
Інші назви: Education problems and language training elements for foreign students in the process of study Ukrainian as foreign language
Автори: Тимчук, Інна Миколаївна
Tymchuk, Inna
Погоріла, Світлана Григорівна
Pohorila, Svitlana
Ключові слова: мовна підготовка;language training;проблема навчання;problem of study;українська мова як іноземна;Ukrainian as a foreign language;мотивація;motivation;фактор "ліні";"laziness" factor;міжпредметне заняття;interdisciplinary lesson;рольова гра;role play;комплексний підхід;integrated approach;міжпредметні зв'язки;interdisciplinary relations;комунікативні навички;communicative skills;комунікативний підхід;communicative approach;мовленнєва діяльність;speech activity;культура спілкування;communication culture
Дата публікації: чер-2019
Видавництво: Молодий вчений
Бібліографічний опис: Тимчук І. М. Проблеми навчання та елементи мовної підготовки іноземних студентів у процесі вивчення української мови як іноземної / І. М. Тимчук, С. Г. Погоріла // Молодий вчений. - 2019. - № 6.1(70.1). - С. 41-44.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються проблемы, з якими зіштовхуються викладачі та студенти - іноземці у процесі вивчення української мови як іноземної : низький рівень мотивації навчання ; фактор "ліні" ; низький рівень репродуктивних здібностей ; робота викладача у групі з "рівнорівневими студентами", психологічна адаптація до зміни оточення ; культурологічні та ментальні відмінності ; відсутність достатньої кількості підручників які б відповідали сучасним вимогам Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти. У статті розглядаються деякі шляхи усунення зазначених проблем. Наголошено на важливій ролі комунікативного підходу, зорієнтованого на опанування мови через спілкування. Проаналізовано типи комунікативних завдань для організації мовної підготовки іноземних громадян та зосереджено увагу на шляхах вирішення проблем навчання студентів - іноземців у процесі вивчення української мови в умовах довузівської підготовки.
Опис: The article analyzes the problems faced by teachers and students - foreigners in the process of learning Ukrainian as a foreign language: low level of motivation of learning; the factor of "line"; low level of reproductive ability; work of the teacher in a group with "equal students", psychological adaptation to change of environment; cultural and mental differences; the absence of sufficient textbooks to meet the current requirements of the Common European Guidelines for Language Education. The article discusses some ways to resolve these issues. The importance of a communicative, language-oriented approach to communication through communication is emphasized. The types of communicative tasks for the organization of language training of foreign citizens are analyzed and the ways of solving problems of studying of students - foreigners in the process of studying Ukrainian in the conditions of pre-university training are focused.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2492
ISSN: 2304-5809
УДК: 378.091.212/.33-054.6:81'243
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problemy_navchan527,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.