Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2139
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРєзнік, Віта Григорівна-
dc.contributor.authorRieznik, Vita-
dc.date.accessioned2019-06-11T08:46:13Z-
dc.date.available2019-06-11T08:46:13Z-
dc.date.issued2019-03-
dc.identifier.citationРєзнік В.Г. Експерієнтальні методи формування іншомовної міжкультурної комунікативної компетентності студентів-філологів // В.Г.Рєзнік // Матеріали XXI міжнародн.наук.конф. «Удосконалення інформаційно-ресурсного забезпечення освіти і науки в умовах євроінтеграції». – Біла Церква: Білоцерківський інститут економіки та управління Університету «Україна», 2019. – С.110-112.uk_UA
dc.identifier.issn378(477+4)-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2139-
dc.descriptionThe main changes and reforms that are taking place in the system of higher education in Ukraine are due to its integration into the European educational space and the new social order, which requires the improvement of the professional competence of graduates of higher educational institutions, especially in the field of their linguistic and intercultural preparation. Therefore, teaching foreign languages with the use of experimental methods in the context of intercultural communication is most justified, because such training is aimed at the simultaneous solution of several tasks: communicative-cognitive, learning communication skills; concrete-cognitive, considering a particular educational situation; social-oriented, which forms an adequate socialization of a person outside the educational situation.uk_UA
dc.description.abstractОсновні зміни та реформи, що відбуваються у системі вищої освіти України зумовлені її інтеграцією у загальноєвропейський освітній простір та новим соціальним замовленням, що вимагає підвищення якості професійної компетентності випускників вищих закладів освіти, особливо у сфері їхньої мовної та міжкультурної підготовки. Тому навчання іноземним мовам із застосуванням експерієнтальних методів в контексті міжкультурної комунікації найбільш виправдано, оскільки таке навчання націлене на одночасне вирішення кількох завдань: комунікативно-пізнавального, навчанню навичкам спілкування; конкретно-пізнавального, що розглядає конкретну навчальну ситуацію; соціально-орієнтованого, що формує адекватну соціалізацію людини поза рамками навчальної ситуації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво Білоцерківського інституту економіки та управління вищого навчального закладу „Відкритий міжнародний університет розвитку людини „Україна”uk_UA
dc.subjectексперієнтальні методиuk_UA
dc.subjectміжкультурна комунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectдискусіяuk_UA
dc.subjectкейс-методuk_UA
dc.subjectекспериентальные методыuk_UA
dc.subjectмежкультурная коммуникативная компетентностьuk_UA
dc.subjectдискуссияuk_UA
dc.subjectкейс-методuk_UA
dc.subjectexperientіal methodsuk_UA
dc.subjectintercultural communicative competenceuk_UA
dc.subjectdiscussionuk_UA
dc.subjectcase methoduk_UA
dc.titleЕксперієнтальні методи формування іншомовної міжкультурної комунікативної компетентності студентів-філологівuk_UA
dc.title.alternativeЕкспериентальные методы формирования иноязычной межкультурной коммуникативной компетентности студентов-филологовuk_UA
dc.title.alternativeExperientiallearning methods of formation of interlingual intercultural communicative competence of students-philologistsuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc378.013.75:80-057.87uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ekperiientalni_m.pdf327,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.