Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1987
Title: Основні засади організації науково-дослідної та педагогічної практики в умовах магістратури ВНЗ непедагогічного профілю
Other Titles: Basic principles of organization of scientific research and pedagogical practice in the masters of higher educational institutions of non-pedagogical profile
Authors: Цвид-Гром, Олена Петрівна
Tsvid-Grom, Elena
Keywords: магістратура;педагогічна практика;науково-дослідна робота;магістерська програма;навчальні заняття;training sessions;master's program;scientific research work;pedagogical practice;magistracy
Issue Date: 2014
Publisher: Білоцерківський інститут економіки і управління Університету «Україна»
Citation: Цвид-Гром О.П. Основні засади організації науково-дослідної та педагогічної практики в умовах магістратури ВНЗ непедагогічного профілю / О.П.Цвид-Гром // Удосконалення інформаційно-ресурсного забезпечення освіти і науки в умовах євроінтеграції : тези доп. XVI між нар. наук.-практ. конф. (22-24 травня 2014, м. Біла Церква). – Біла Церква: Білоцерківський інститут економіки і управління Університету «Україна», 2014. – С. 42-45.
Abstract: Досліджено, що організація науково-дослідної та педагогічної практики магістрантів в умовах магістратури вищого навчального закладу непедагогічного профілю сприяє поглибленню навичок самостійної наукової роботи; розширює науковий світогляд студентів; дає можливість вивчати і досліджувати проблеми обраної галузі та пов’язувати їх з обраним теоретичним напрямком дослідження; формує необхідні складові педагогічної компетентності.
Description: It was investigated that organization of scientific research and pedagogical practice of undergraduate students in the conditions of a master's degree in a higher educational institution of a non-pedagogical profile contributes to deepening of the skills of independent scientific work; expands the academic world of students; gives the opportunity to study and study the problems of the chosen industry and associate them with the chosen theoretical direction of research; forms the necessary components of pedagogical competence.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1987
metadata.dc.identifier.udc: 378
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Osnovni_zasady.pdf553,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.