Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1890
Title: | Оцінка популяцій ріпаку озимого за тривалістю періодів росту |
Other Titles: | Estimation of winter rare population on duration of growth periods |
Authors: | Драчук, Анатолій Drachuk, Anatoliy Шох, Світлана Сергіївна Shokh, Svitlana |
Keywords: | ріпак озимий;rape is winter-annual;популяція;population;господарська ознака;economicsign;сорт;sort;тривалість періодів росту;duration of period sofgrowth |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Білоцерківський національний аграрний університет |
Citation: | Драчук А.С. Оцінка популяцій ріпаку озимого за тривалістю періодів росту / А.С. Драчук; наук. керівник С.С. Шох // Інноваційні технології в агрономії, землеустрої та садово-парковому господарстві: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції магістрантів, 22 листопада 2018 року. – Біла Церква, 2018. – С. 10-11. |
Abstract: | Досліджено скоростиглість за тривалістю періодів росту у популяцій ріпаку озимого (сходи-цвітіння, сходи-достигання). Вивчали сортові популяції ріпаку озимого: Чорний велетень (стандарт), Ландар, ОП БН 18, Кронос іГеліо.Найменша тривалість періоду росту «сходи-достигання» у дослідженнях мав сорт-стандарт Чорний велетень (313 доби). |
Description: | Precocity was investigated on duration of growthperiods at winter rape population (seedlings-flowerings, seedlings-ripening). Variety populations of winter ape were studied: (standart), Landar, OP BN 18, Kronos and Gelio. The variety-standart Chorny veleten had the least duration of growthperiod «seedlings-ripening»in the experiment (313 days). |
URI: | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1890 |
metadata.dc.identifier.udc: | 633.853.49”324”:631.524.82/.526.323 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ocinka_populyacij.pdf | 264,37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.