Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1833
Назва: Електронна комерція як форма мережевої організації взаємодії суб'єктів насінництва овочевих культур
Інші назви: E-commerce as a form of interaction network organization of subjects of seed vegetable crops
Автори: Савчук, Оксана Володимирівна
Savchuk, Oksana
Ключові слова: насіння овочів;реструктуризація;міжфірмові зв’язки;мережева форма організації;електронна комерція;vegetable seeds;restructuring;network form of organization;e-commerce
Дата публікації: 2013
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Савчук О.В. Електронна комерція як форма мережевої організації взаємодії суб'єктів насінництва овочевих культур / О.В. Савчук // Економіка та управління АПК: зб-к наук. праць. - Біла Церква: БНАУ, 2013. - Вип. 11 (106). - С. 96-101.
Короткий огляд (реферат): У статті показано, що насінництво є основою сільського господарства і однією з головних галузей, що забезпечують стабільне виробництво продуктів харчування. Наразі галузь виявилася неготовою до функціонування в нових ринкових умовах, що включають в себе конкуренцію товаровиробників, вільне ціноутворення, вибір процесу виробництва, вибір партнерів, відповідальність за результати своєї діяльності тощо. Насінницька галузь не реалізує повною мірою свій потенціал і вимагає нових підходів щодо її організації. Тому на сьогодні формується нова система організації овочевого насінництва, яка потребує сучасного механізму формування структури виробництва та реалізації насіння. Застосування мережевої організації суб'єктів насінництва та використання на її базі методів електронної комерції пропонуються як інструмент ефективної діяльності насінницьких господарств.
Опис: Seed production is the backbone of agriculture and one of the major branch , which providing a stable food production. Ukrainian seed industry has a long tradition and great potential, but not yet fully realized, and requires urgent reform. Seed industry was not ready to function in the new market conditions, including the competition of producers, free pricing, the choice of the production process, the choice of partners, the responsibility for the results of their activities, etc. Among the many reasons - poor resource base as a result of which we have insufficient amounts of seed production and the level of quality. The need for reorganization of the industry, the aim of which is to build a new organizational and economic model of seed, which helped to increase the economic efficiency of economic links. Creating a robust interactive information system of business relations between the originators of varieties, seed producers and consumers, which will form the optimal ratio of supply and demand, and price situation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1833
УДК: 681.3:339.138
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
elektronna_komerciya.pdf239,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.