Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1758
Title: Підготовка, проведення аналіз та оцінка відкритих занять
Other Titles: Preparation, analysis and evaluation of open lessons
Authors: Суховенко, Антоніна Павлівна
Suhovenko, Antonina
Keywords: відкрите заняття;відкрита лекція;open lesson;open lecture;открытое занятие;открытая лекция;відкрите семінарське заняття;open seminar;открытое семинарское занятие
Issue Date: 2009
Publisher: Навчально-методичний центр Агроосвіти
Abstract: Відкрите заняття – це одна з форм педагогічного контролю, метою якого є виявлення рівня професійної компетентності та педагогічної майстерності викладача з метою подальшого удосконалення викладацької діяльності. Проблемі підготовки, проведення, аналізу та оцінки відкритих занять присвячена дана стаття. Open lessons is one of the forms of pedagogical control, the purpose of which is to identify the level of professional competence and teacher's mastery of the teacher in order to further improve teaching activities. The problem of preparing, conducting, analyzing and evaluating open classes is devoted to this article. Открытое занятие - это одна из форм педагогического контроля, целью которого является выявление уровня профессиональной компетентности и педагогического мастерства преподавателя с целью дальнейшего усовершенствования преподавательской деятельности. Проблеме подготовки, проведения, анализа и оценки открытых занятий посвящена данная статья.
Description: Суховенко А.П. Підготовка, проведення аналіз та оцінка відкритих занять / А.П.Суховенко // Організація навчально-виховного процесу. - 2009. - Вип. 15. - С.52-78.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1758
metadata.dc.identifier.udc: 378
Appears in Collections:Інші публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pidgotovka provedennya analiz ta ocinka vidkrytyx zanyat.pdf16,45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.