Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14998
Title: Філософія Аристотеля як основа для формування цілісного мислення сучасного студента
Other Titles: Aristotle's philosophy as a basis for forming holistic thinking in modern students
Authors: Мельник, Людмила Миколаївна
Melnyk, Liudmyla
Keywords: Аристотель;Aristotle;філософія;philosophy;цілісне мислення;holistic thinking;вища освіта;higher education;гуманізація освіти;humanization of education;міждисциплінарність;interdisciplinarity;евдемонія;eudaimonia
Issue Date: 24-Sep-2025
Publisher: Білоцерківський НАУ
Citation: Мельник Л. М. Філософія Аристотеля як основа для формування цілісного мислення сучасного студента / Л. М. Мельник // Пріоритети модернізації аграрної освіти у сучасних умовах: від витоків до сьогодення. До 395-річчя історії закладу освіти та 178-ї річниці освітньої діяльності на теренах Білоцерківщини: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (БНАУ, 24 вересня 2025 р.). - Біла Церква, 2025. - С. 183-184.
Abstract: Аналізується потенціал філософії Аристотеля для модернізації сучасної вищої освіти. Запропоновані напрями модернізації освітньої діяльності ЗВО, що ґрунтуються на філософській спадщині Аристотеля, мають на меті виховання всебічно розвиненої особистості, здатної до відповідальних рішень та повноцінного життя в сучасному світі.
Description: The article analyzes the potential of Aristotle's philosophy for the modernization of contemporary higher education. It proposes directions for modernizing the educational activities of universities, based on Aristotle's philosophical heritage, with the aim of fostering a well-rounded individual capable of making responsible decisions and leading a fulfilling life in the modern world.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14998
metadata.dc.identifier.udc: 111.1:159.955
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Filosofiia_Aryst.pdf553,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.