Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1495
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛозинська, Ольга Андріївна-
dc.contributor.authorЛозинская, Ольга Андреевна-
dc.contributor.authorLozinskaya, Olga-
dc.date.accessioned2018-11-08T12:36:27Z-
dc.date.available2018-11-08T12:36:27Z-
dc.date.issued2014-10-
dc.identifier.citationЛозинська О. А. Формування фонологічної компетенції студентів засобом вивчення ініціальних звукових сполучень в англійських художніх текстах / О.А. Лозинська // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: зб. наук. праць. - 2014. – Вип. 50. – С. 92-94.uk_UA
dc.identifier.issn2411-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1495-
dc.descriptionThe article deals with peculiarities of the initial consonant clusters in the English dialogic discourse aims at the semantic description of initial consonant clusters and the analysis of the relations between the sound form and the text connotation. The interdependence between the use of certain consonant combinations and the connotation of the text has been established. The phonosemantic analysis of initial consonant clusters in the English discourse (namely with pleasant and unpleasant connotations) has shown that high frequency of certain initial consonant clusters may be accounted not only for the phenomenon of sound symbolism but also for the frequency of their occurrence in the text.uk_UA
dc.description.abstractУ статті детально аналізуються особливості вживання ініціальних звукових сполучень – фонестем – в англійському діалогічному дискурсі. Визначаються співвідношення між звуковою формою і тематичним фоном тексту, а також всановлюється взаємозалежність між використанням деяких ініціальних сполучень приголосних звуків і конотацією тексту. Фоносемантичний аналіз ініціальних сполучень приголосних в англійському дискурсі (а саме з позитивною і негативною конотаціями) показав: символічна конотація звукових комплексів обумовлена не тільки явищем звукового символізму, але і частотою вживання фонестем у тексті. The article deals with peculiarities of the initial consonant clusters in the English dialogic discourse aims at the semantic description of initial consonant clusters and the analysis of the relations between the sound form and the text connotation. The interdependence between the use of certain consonant combinations and the connotation of the text has been established. The phonosemantic analysis of initial consonant clusters in the English discourse (namely with pleasant and unpleasant connotations) has shown that high frequency of certain initial consonant clusters may be accounted not only for the phenomenon of sound symbolism but also for the frequency of their occurrence in the text. У статті детально аналізуються особливості вживання ініціальних звукових сполучень – фонестем – в англійському діалогічному дискурсі. Визначаються співвідношення між звуковою формою і тематичним фоном тексту, а також всановлюється взаємозалежність між використанням деяких ініціальних сполучень приголосних звуків і конотацією тексту. Фоносемантичний аналіз ініціальних сполучень приголосних в англійському дискурсі (а саме з позитивною і негативною конотаціями) показав: символічна конотація звукових комплексів обумовлена не тільки явищем звукового символізму, але і частотою вживання фонестем у тексті.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиївський національний лінгвістичний університетuk_UA
dc.subjectфонестемаuk_UA
dc.subjectініціальне звукове сполученняuk_UA
dc.subjectфоносемантикаuk_UA
dc.subjectконотативне значенняuk_UA
dc.subjectпозитивна конотаціяuk_UA
dc.subjectнегативна конотаціяuk_UA
dc.subjectфонестемаuk_UA
dc.subjectинициальное звукосочетаниеuk_UA
dc.subjectфоносемантикаuk_UA
dc.subjectконнотативное значениеuk_UA
dc.subjectпозитивная коннотацияuk_UA
dc.subjectнегативная коннотацияuk_UA
dc.subjectphonesthemeuk_UA
dc.subjectinitial consonant clusteruk_UA
dc.subjectphonosemanticsuk_UA
dc.subjectconnotative meaninguk_UA
dc.titleФормування фонологічної компетенції студентів засобом вивчення ініціальних звукових сполучень в англійських художніх текстахuk_UA
dc.title.alternativeФормирование фонологической компетенции студентов путем изучения инициальных звукосочетаний в английских художественных текстахuk_UA
dc.title.alternativeThe formation of students' phonological competence by studying initial consonant clusters in the english literary textsuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc811.111’42’34uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formyvannya_fonolo.pdf364,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.