Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14911
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимчук, Інна Миколаївна-
dc.contributor.authorTimchuk, Inna-
dc.contributor.authorПогоріла, Світлана Григорівна-
dc.contributor.authorPohorila, Svitlana-
dc.date.accessioned2025-10-24T18:31:14Z-
dc.date.available2025-10-24T18:31:14Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТимчук І. М. Роль самостійної роботи та онлайн-платформ у процесі формування грамотності студентів / І. М. Тимчук, С. Г. Погоріла // Інноваційні психолого-педагогічні, лінгвістичні та правові засади аграрної науки в умовах міжкультурної аграрної комунікації: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (БНАУ, 2 жовтня 2025 р.) .- Біла Церква, 2025 .- С. 6 – 9.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14911-
dc.descriptionThese theses examine the role of independent study and the use of online platforms in developing students' spelling literacy in Ukrainian for professional purposes. Emphasis is placed on the importance of flawless spelling in the modern digital communication environment. The advantages of interactive educational resources, such as OnlineCorrector, Mova – DNК Natsii and "Lifehacks in Ukrainian in enhancing the effectiveness of self-study are also analyzed.uk_UA
dc.description.abstractЦі тези розглядають роль самостійної роботи та використання онлайн-платформ у формуванні орфографічної грамотності студентів української мови за професійним спрямуванням. Акцентується увага на важливості бездоганного правопису в сучасному цифровому комунікаційному просторі. Також аналізуються переваги інтерактивних освітніх ресурсів, таких як OnlineCorrector, Мова – ДНК нації та Лайфхаки з української, у підвищенні ефективності самостійного навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський НАУuk_UA
dc.subjectорфографічна грамотністьuk_UA
dc.subjectspelling literacyuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectindependent studyuk_UA
dc.subjectонлайн-платформиuk_UA
dc.subjectonline platformsuk_UA
dc.subjectцифрові інструментиuk_UA
dc.subjectdigital toolsuk_UA
dc.titleРоль самостійної роботи та онлайн-платформ у процесі формування грамотності студентівuk_UA
dc.title.alternativeThe role of independent work and online platforms in the process of forming students' literacyuk_UA
dc.typeМетодичні рекомендаціїuk_UA
dc.identifier.udc37.041:004.773.7uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rol_samost_rob.pdf984,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.