Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14420
Title: Управління системою маркетингових комунікацій підприємства (за матеріалами компанії іноземного підприємства «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед»)
Other Titles: Management of the enterprise marketing communications system (based on the materials of the foreign company «Coca-Cola Beverages Ukraine Limited»)
Authors: Сисоєва, Єлизавета Вячеславівна
Sysoyeva, Yelyzaveta
Keywords: система, маркетинг, комунікації, підприємство, управління;system, marketing, communications, enterprise, management
Issue Date: Jul-2025
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Сисоєва Є. В. Управління системою маркетингових комунікацій підприємства (за матеріалами компанії іноземне підприємство «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед»): кваліфікаційна робота бакалавра (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту. Наук. кер.: М. А. Однорог. - Біла Церква, 2025. - 44 с.
Abstract: Управління системою маркетингових комунікацій підприємства полягає у сучасному контексті розвитку бізнесу, де конкурентне середовище постійно змінюється. Маркетингові комунікації у точках продажу відіграють ключову роль у взаємодії з клієнтами, формуванні їх уявлень про продукт та виробника, а також впливають на процеси прийняття рішень щодо покупок. У контексті постійних змін у побажаннях споживачів, зростання конкуренції та еволюції технологій, дослідження ефективності та вдосконалення маркетингових комунікацій у місцях продажу стає надзвичайно важливим для успішного функціонування та розвитку підприємства на ринку.
Description: The management of a company's marketing communications system is essential in today's business development context, where the competitive environment is constantly changing. Marketing communications at the point of sale play a key role in interacting with customers, shaping their perceptions of the product and the manufacturer, and influencing their purchasing decisions. In the context of constant changes in consumer preferences, increasing competition and evolution of technology, researching the effectiveness and improvement of marketing communications at the point of sale becomes extremely important for the successful functioning and development of the enterprise in the market.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14420
metadata.dc.identifier.udc: 339.138:316.46
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сисоєва.pdf1,69 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.