Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14311
Title: Digital-маркетинг в еру штучного інтелекту: персоналізація, автоматизація та аналітика
Other Titles: Digital marketing in the era of artificial intelligence: personalization, automation and analytics
Authors: Бондар, Олена Станіславівна
Bondar, Olena
Новікова, Вікторія Валеріївна
Novikova, Victoria
Keywords: digital-маркетинг;digital-marketing;персоналізація;personalization;автоматизація;automation;аналітика;analytics;штучний інтелект;artificial intelligence
Issue Date: Dec-2024
Publisher: Полтава: ПП «Астрая»
Citation: Бондар О. С., Новікова В. В., Digital-маркетинг в еру штучного інтелекту: персоналізація, автоматизація та аналітика Розділ 1. Сучасні методи управління підприємствами та цифрові технології в умовах сучасної економічної системи. Сталий розвиток підприємств в умовах сучасних економічних викликів: управлінські, ресурсні та безпекові аспекти : колективна монографія / Кол. авторів. Полтава: ПП «Астрая», 2024. С. 12-23
Abstract: Сучасна епоха цифрових трансформацій відкрила перед бізнесом безпрецедентні можливості завдяки інтеграції штучного інтелекту (ШІ) у Digital-маркетинг. ШІ став не лише технологічним трендом, а й фундаментальною складовою стратегією, яка дозволяє компаніям ефективніше взаємодіяти з клієнтами, адаптуватися до їхнього потенціалу. В епоху Інтернету цифрові платформи не мають географічних кордонів. Платформені бізнес-моделі стають основною стратегією для міжнародних компаній у всьому світі. Завдяки цифровим технологіям стало легше виходити на кілька ринків одночасно, не применшуючи переваги ланцюга поставок і позиціонування бренду. Штучний інтелект став одним із ключових факторів розвитку digital-маркетингу за останнє десятиліття. Його застосування у персоналізації, аналітиці, автоматизації процесів та інших аспектах значно підвищило ефективність маркетингових кампаній. Застосування ШІ дає бізнесу серйозну конкурентну перевагу. Завдяки новим технологіям можна ухвалювати рішення на основі даних, а не інтуїції, здогадок і непідтверджених гіпотез. Це мінімізує імовірність помилок, дає змогу оптимізувати витрати та підвищує рентабельність маркетингових кампаній.
Description: The modern era of digital transformation has opened up unprecedented opportunities for businesses through the integration of artificial intelligence (AI) into digital marketing. AI has become not only a technological trend, but also a fundamental component of strategy that allows companies to interact more effectively with customers and adapt to their potential. In the era of the Internet, digital platforms have no geographical boundaries. Platform business models are becoming the main strategy for international companies around the world. Thanks to digital technologies, it has become easier to enter multiple markets simultaneously, without diminishing the advantages of the supply chain and brand positioning. Artificial intelligence has become one of the key factors in the development of digital marketing over the past decade. Its application in personalization, analytics, process automation and other aspects has significantly increased the effectiveness of marketing campaigns. The use of AI gives businesses a serious competitive advantage. New technologies enable data-driven decisions, rather than intuition, guesswork, and unproven hypotheses. This minimizes the likelihood of errors, optimizes costs, and increases the profitability of marketing campaigns.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14311
ISSN: 978-617-8466-03-9
metadata.dc.identifier.udc: 330.3:330.4
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Монографія_ 2024_на сайт-13-24.pdf524 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.