Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14302
Назва: Проблеми реалізації інноваціного маркетингу в діяльності сільськогосподарських підприємств
Інші назви: Problems of implementing the principles of innovative marketing in the activities of agricultural enterprises
Автори: Паска, Ігор Миколайович
Paska, Igor
Батажок, Світлана Григорівна
Batazhok, Svitlana
Герасименко, Ірина Олександрівна
Gerasymenko, Iryna
Хахула, Богдан Валерійович
Khakhula, Bohdan
Хахула, Лариса Петрівна
Khakhula, Larisa
Ключові слова: інновація;innovation;маркетинг;marketing;управління;management;сільськогосподарське підприємства;agricultural enterprise;виробнича діяльність;production activity;інноваційна діяльність;innovative activity
Дата публікації: 14-лис- 24
Видавництво: Інвестиції: практика та досвід
Бібліографічний опис: Проблеми реалізації інноваціного маркетингу в діяльності сільськогосподарських підприємств / І.М. Паска, С.Г. Батажок, І.О. Герасименко та ін. // Інвестиції: практика та досвід. - 2024.- №22. - С. 23-28. DOI: 10.32702/2306-6814.2024.22.23
Серія/номер: ;22
Короткий огляд (реферат): Сучасна вітчизняна аграрна економіка стоїть нашляху інноваційного розвитку. В умовах ринкової еко-номіки потрібно ефективне використання інноваційно-го потенціалу сільськогосподарського підприємства, адля цього менеджменту потрібні нові підходи розвиткумаркетингу, які є складною сукупністю маркетинговихінновацій.У майбутньому у найбільш вигідному становищі бу-дуть ті підприємства, які вдосконалюють свою іннова-ційну діяльність та проводять науково-дослідні та дос-Одним із засобів поширення інноваційного маркетингу є створення на базі закладів вищої освіти (ЗВО)аграрного спрямування університетський бізнес-інкубатор, які є елементом інноваційної інфраструкту-ри, що дозволяє вітчизняній аграрній економіці забезпечити трансфер нових технологій в сільське госпо-дарство та створити аграрно-інноваційні кластери. Концепція розвитку університетського бізнес-інкуба-тора спрямована на створення комерційних майданчиків та малих підприємств для просування об'єктівінтелектуальної власності та інноваційних розробок науковців та студентів ЗВО на ринок інтелектуальнихтоварів та послуг.Для стимулювання розвитку інноваційного маркетингу Україні, безумовно, необхідна підтримка дер-жави. За підтримки інноваційних підприємств все більше і більше людей буде залучено до цього бізнесу.Цей процес стимулюватиме конкуренцію між підприємствами, і великі компанії будуть змушені почативиробляти інноваційну продукцію, щоб зберегти лідируючі позиції на ринку.
Опис: The modern domestic agrarian economy is on the path of innovative development. In the conditions of a marketeconomy, it is necessary to effectively use the innovative potential of an agricultural enterprise, and thismanagement requires new approaches to the development of marketing, which are a complex set of marketinginnovations.Today, agricultural enterprises define marketing not as a separate management function, but as amanagement system for innovative development, giving it special importance.Most experts consider innovative marketing as a means of introducing new products to the market, as well asexpanding the market segment. In marketing activities, the main task is to satisfy the needs of consumers, torelease a new product oriented to the requests of potential consumers, which is carried out through marketresearch. The innovative activity of the enterprise is carried out in such a way that the organization of informationtransfer between consumers of innovations and the business entity contributes to an effective balance of demandand supply of goods and services.The application of the marketing and technical approach in the innovative activity of high-tech agriculturalenterprises is largely determined by the source and nature of the emergence of innovative products.One of the means of spreading innovative marketing is the creation of a university business incubator on thebasis of institutions of higher education (HEIs) of agrarian orientation, which are an element of innovativeinfrastructure that allows the domestic agrarian economy to ensure the transfer of new technologies to agricultureand create agrarian innovation clusters. The concept of the development of the university business incubator isaimed at creating commercial platforms and small enterprises for the promotion of intellectual property objectsand innovative developments of scientists and students of higher educational institutions on the market ofintellectual goods and services. In order to stimulate the development of innovative marketing, Ukraine definitelyneeds the support of the state.With the support of innovative enterprises, more and more people will be involved in this business. This processwill stimulate competition between enterprises, and large companies will be forced to start producing innovativeproducts in order to maintain a leading position in the market.In the conditions of growing competition, only those domestic agricultural enterprises will survive, which willuse the most advanced technologies in the management of their market activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14302
УДК: 338.436:339.132:330.341.1
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problems of implementing.pdf681,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.