Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14063
Назва: | Формування мовної компетентності здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання |
Інші назви: | Formation of language competence of higher education students in distance learning conditions |
Автори: | Варга, Наталія Іванівна Varha, Natalia Войтенко, Галина Миколаївна Voitenko, Halyna Тимчук, Інна Миколаївна Timchuk, Inna |
Ключові слова: | мовна компетентність;language competence;вища освіта;higher education;дистанційне навчання;distance learning;комунікативні навички;communication skills;цифрові технології;digital technologies;методи викладання;teaching methods |
Дата публікації: | 2-кві-2025 |
Бібліографічний опис: | Варга Н. І. Формування мовної компетентності здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання / Н. І. Варга, Г. М. Войтенко, І. М. Тимчук // Академічні візії: електронний журнал .- 2025 .- Вип. 42 .- С. 1-11. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.15127387 |
Короткий огляд (реферат): | Метою дослідження є визначення ефективних підходів і методів, що сприяють розвитку мовної компетентності здобувачів вищої освітивцифровому освітньому середовищі. Актуальність теми зумовлена посиленнямролі цифрових технологій восвітньому процесі та необхідністю адаптації сучасних методик викладання до нових умов навчання. Методи. У процесі дослідження використано комплексний підхід, що охоплюєтеоретичний аналіз наукових джерел, а також аналіз навчальних платформ і цифрових ресурсів. Результати. Дослідження показало, що ефективне формування мовної компетентності в умовах дистанційного навчання можливе за умови інтеграції інтерактивних технологій, використання адаптивних освітніх платформ та поєднання синхронних і асинхронних форм навчання. Встановлено, що особливу роль у цьому процесі відіграють віртуальні комунікативні практики, такі як онлайн-дискусії, вебінари та проєктна робота. Результати дослідження свідчать, що здобувачі вищої освіти стикаються з низкою викликів у процесі формування мовної компетентності в умовах дистанційного навчання. Основними з них є низький рівень мотивації до самостійного опанування мови, труднощі в розвитку навичок усного мовлення через обмежені можливості живого спілкування, а також недостатній зворотний зв’язок з боку викладачів, що ускладнює коригування помилок та отримання якісних рекомендацій щодо подальшого навчання.Отримані результати підтверджують необхідність розробки ефективних методик, що сприяють підвищенню мотивації здобувачів вищої освітийрозвитку їхніх комунікативних навичок. Запропоновані в дослідженні рекомендаціїможуть бути використані для оптимізації процесу дистанційного навчання та покращення якості мовної підготовки здобувачів вищої освіти. Висновки. Визначено, що поєднання традиційних і цифрових методів навчання сприяє підвищенню ефективності формування мовної компетентності здобувачів вищої освіти. Використання мультимедійних технологій, інтерактивних завдань і гейміфікації освітньогопроцесу підвищує рівень залученості здобувачів вищої освіти та покращує якість засвоєння матеріалу. |
Опис: | The purpose of the study is to identify effective approaches and methods that contribute to the development of language competence of higher education students in the digital educational environment. The relevance of the topic is due to the increasing roleof digital technologies in the educational process and the need to adapt modern teaching methods to new learning environments. Methods. The study used an integrated approach that includes theoretical analysis of scientific sources, as well as analysis of learning platforms and digital resources. Results. The study has shown that the effective formation of language competence in distance learning is possible with the integration of interactive technologies, the use of adaptive educational platforms and a combination of synchronous and asynchronous forms of learning. It has been established that virtual communication practices, such as online discussions, webinars, and project work, play a special role in this process. The results of the study show that higher education students face a number of challenges in the process of forming language competence in distance learning. The main ones are a low level of motivation for independent language learning, difficulties in developing oral communication skills due to limited opportunities for live communication, and insufficient feedback from teachers, which makes it difficult to correct mistakes and receive quality recommendations for further learning. The findings confirm the need to develop effective methods that increase the motivation of higher education students and develop their communication skills. The recommendations proposed in the study can be used to optimize the process of distance learning and improve the quality of language training of highereducation students. Conclusions. It has been determined that the combination of traditional and digital teaching methods contributes to the effectiveness of the formation of language competence of higher education students. The use of multimedia technologies, interactive tasks and gamification of the educational process increases the level of involvement of higher education students and improves the quality of learning. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14063 |
ISSN: | 2786-586X |
УДК: | 378.147:37.018.43:004.738.5 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Formuvannia_movnoi.pdf | 195,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.