Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13830
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Москаленко, Лада Борисівна | - |
dc.contributor.author | Бондаренко, Олена Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Moskalenko, Lada | - |
dc.contributor.author | Bondarenko, Olena | - |
dc.date.accessioned | 2025-03-26T10:25:17Z | - |
dc.date.available | 2025-03-26T10:25:17Z | - |
dc.date.issued | 2025-02-25 | - |
dc.identifier.citation | Москаленко Л.Б., Бондаренко О. Пріоритетні підходи до впровадження STEM-освіти у навчально-виховний процес / Л. Москааленко, О. Бондаренко / Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи: Матеріали ХІІІ міжнародної наукової інтернет-конференції. 25 лютого 2025 року. – Переяслав, 2025. – С. 36 – 61. . – Режим доступу: https://vseosvita.ua/library/metodyka-provedennia-praktychnoho-zaniattia-936164.html | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13830 | - |
dc.description | The article reveals the main idea of STEM technology in pedagogy, which consists in constructing academic disciplines (courses) on an interdisciplinary basis (integrated learning according to certain topics, not individual disciplines), and the comprehensive formation of key professional and socio-personal competencies of students. | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття розкриває головною ідею STEM- технології в педагогіці, яка полягає в конструюванні навчальних дисциплін (курсів) на міждисциплінарних засадах (інтегроване навчання відповідно до певних тем, а не окремих дисциплін), комплексне формування ключових професійних і соціально-особових компетенцій здобувачів освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет Григорія Сковороди в Переяславі | uk_UA |
dc.subject | модернізація системи освіти | uk_UA |
dc.subject | STEM-освіта | uk_UA |
dc.subject | заклади передвищої освіти | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | креативність | uk_UA |
dc.subject | емоційний інтелект | uk_UA |
dc.subject | modernization of the education system | uk_UA |
dc.subject | STEM education | uk_UA |
dc.subject | pre-university education institutions | uk_UA |
dc.subject | critical thinking | uk_UA |
dc.subject | creativity | uk_UA |
dc.subject | emotional intelligence | uk_UA |
dc.title | Пріоритетні підходи до впровадження STEM-освіти у навчально-виховний процес | uk_UA |
dc.title.alternative | Priority approaches to implementing STEM education in the educational process | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
dc.identifier.udc | 377.36 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vprovadzhennya_STEM_osvity.pdf | 333,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.