Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13830
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскаленко, Лада Борисівна-
dc.contributor.authorБондаренко, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorMoskalenko, Lada-
dc.contributor.authorBondarenko, Olena-
dc.date.accessioned2025-03-26T10:25:17Z-
dc.date.available2025-03-26T10:25:17Z-
dc.date.issued2025-02-25-
dc.identifier.citationМоскаленко Л.Б., Бондаренко О. Пріоритетні підходи до впровадження STEM-освіти у навчально-виховний процес / Л. Москааленко, О. Бондаренко / Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи: Матеріали ХІІІ міжнародної наукової інтернет-конференції. 25 лютого 2025 року. – Переяслав, 2025. – С. 36 – 61. . – Режим доступу: https://vseosvita.ua/library/metodyka-provedennia-praktychnoho-zaniattia-936164.htmluk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13830-
dc.descriptionThe article reveals the main idea of STEM technology in pedagogy, which consists in constructing academic disciplines (courses) on an interdisciplinary basis (integrated learning according to certain topics, not individual disciplines), and the comprehensive formation of key professional and socio-personal competencies of students.uk_UA
dc.description.abstractСтаття розкриває головною ідею STEM- технології в педагогіці, яка полягає в конструюванні навчальних дисциплін (курсів) на міждисциплінарних засадах (інтегроване навчання відповідно до певних тем, а не окремих дисциплін), комплексне формування ключових професійних і соціально-особових компетенцій здобувачів освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет Григорія Сковороди в Переяславіuk_UA
dc.subjectмодернізація системи освітиuk_UA
dc.subjectSTEM-освітаuk_UA
dc.subjectзаклади передвищої освітиuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectmodernization of the education systemuk_UA
dc.subjectSTEM educationuk_UA
dc.subjectpre-university education institutionsuk_UA
dc.subjectcritical thinkinguk_UA
dc.subjectcreativityuk_UA
dc.subjectemotional intelligenceuk_UA
dc.titleПріоритетні підходи до впровадження STEM-освіти у навчально-виховний процесuk_UA
dc.title.alternativePriority approaches to implementing STEM education in the educational processuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc377.36uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vprovadzhennya_STEM_osvity.pdf333,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.