Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13518
Title: СТЕМ – освіта – освіта нового покоління: Семінар-тренінг
Other Titles: STEM - education - education of a new generation: Seminar-training
Authors: Матусевич, Олена Василівна
Matusevych, Olena
Keywords: СТЕМ освіта;наука;техніка;інженерія;мистецтво;математика;STEM education;science;technology;engineering;art;mathematics
Issue Date: 23-Dec-2024
Publisher: Національна освітня платформа «Всеосвіта»
Citation: Матусевич О.В. СТЕМ – освіта – освіта нового покоління: Семінар-тренінг / О.В. Матусевич // Всеосвіта. – 2024- - грудень. – Режим доступу: https://vseosvita.ua/library/seminar-trening-stem-osvita-osvita-novogo-pokolinna-126668.html
Abstract: Даний тренінг був проведений викладачем Технолого-економічного коледжу Білоцерківського НАУ Матусевич О.В. для викладачів STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) — наука, технології, інженерія, математика. Цим терміном традиційно окреслюють підхід до освітнього процесу, відповідно до якого основою набуття знань є проста та доступна візуалізація наукових явищ, що дає змогу легко охопити і здобути знання на основі практики та глибокого розуміння процесів.
Description: This training was conducted by O. V. Matusevych, a teacher of the Technological and Economic College of Bilotserkiv National University. STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) — science, technology, engineering, mathematics. This term traditionally describes an approach to the educational process, according to which the basis of acquiring knowledge is a simple and accessible visualization of scientific phenomena, which makes it possible to easily grasp and acquire knowledge based on practice and deep processes of understanding
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13518
metadata.dc.identifier.udc: 37.013:377.36
Appears in Collections:Навчальні видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
STEM_osvita.pdf3,67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.