Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13444
Title: Соціальна відповідальність бізнесу як складова стратегії аграрних підприємств
Other Titles: Social responsibility of business as a component of the strategy of agricultural enterprises
Authors: Лаге Шлапацький, Іван
Lage Shlapatskyi, Ivan
Гринчук, Юлія Сергіївна
Grynchuk, Yulia
Keywords: аграрний бізнес, соціальна відповідальність, стратегія;agricultural business, social responsibility, strategy.
Issue Date: Oct-2024
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Лаге Шлапацький І., Гринчук Ю.С. Соціальна відповідальність бізнесу як складова стратегії аграрних підприємств. Аграрна освіта та наука: досягнення, роль, фактори росту. Стратегічні пріоритети розвитку економіки, фінансів, обліку, інформаційних технологій, підприємництва та торгівлі, менеджменту, публічного управління в Україні та світі: матеріали Міжнародної науково- практичної конференції (Біла Церква, 03 жовтня 2024 р.). – Біла Церква: БНАУ, 2024. С. 81-83.
Abstract: Обґрунтована важливість та необхідність реалізації концепції соціальної відповідальності суб’єктами аграрного бізнесу як важливої складової частини їх стратегії. Визначені особливості, основні напрямки та інструменти реалізації програм соціальної відповідальності сільськогосподарськими підприємствами.
Description: The justified importance and necessity of implementing the concept of social responsibility by agrarian business entities as an important component of their strategy. Specific features, main directions and tools for the implementation of social responsibility programs by agricultural enterprises are determined
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13444
metadata.dc.identifier.udc: 005.35:338.43:005.21
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
81-83.pdf1,25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.