Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13346
Назва: Ігрові технології у роботі педагога: можливості та потенціал
Інші назви: Game technologies in the teacher's work: opportunities and potential
Автори: Гриценюк, Сніжанна Сергіївна
Hrytseniuk, Snizhanna
Ключові слова: групові ігри;комунікаційні навички;емоційний інтелект;особистісний розвиток;лідерські навички;взаємодія;group games;of communication skills;emotional intellect;personality development;leader skills;co-operation
Дата публікації: лис-2024
Видавництво: Немішаєво, ДУ "НМЦВФПО"
Бібліографічний опис: Гриценюк С.С. Ігрові технології у роботі педагога: можливості та потенціал. / Робота з особами постраждалими від війни: методичні рекомендації. / Уклад. І. Лепеха. – К.: Науково-методичний центр ВФПО, 2024. – С. 43-46. URL: https://cloud.nmc-vfpo.com/s/myAWaEbXHGgLwF9
Короткий огляд (реферат): Стаття досліджує ефективність використання групових ігор та тренінгів у роботі з молоддю. Автор детально описує, як такі методики сприяють розвитку соціальних навичок, емоційного інтелекту, критичного мислення та лідерських якостей у молоді.
Опис: The article investigates efficiency of the use of group games and training in-process with young people. An author describes in detail, as such methodologies assist to development of social skills, emotional intellect, critical thinking and leader internalss for young people.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13346
УДК: 377.3+37.01
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ihrovi_ tekhnolohii.pdf162,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.