Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13319
Title: Методика застосування проблемного навчання як засіб викладання англійської мови
Other Titles: The methodology of using problem-based learning to teach English
Authors: Шпаківська, Ольга Вікторівна
Shpakivska, Olha
Keywords: проблемне навчання;англійська мова;розвиток критичного мислення;розвиток критичного мислення;активне навчання;problem-based learning;English language;critical thinking development;communicative skills;active learning
Issue Date: 19-Dec-2024
Publisher: Всеосвіта
Citation: Шпаківська О.В. Методика застосування проблемного навчання як засіб викладання англійської мови /О.В. Шпаківська // Всеосвіта.- 2024. – грудень. – Режим домтпу: https://vseosvita.ua/library/stattia-na-temu-metodyka-zastosuvannia-problemnoho-navchannia-iak-zasib-vykladannia-anhliiskoi-movy-891167.html?rl=3055286
Abstract: Проблемне навчання є ефективним підходом, який сприяє розвитку комунікативних навичок, критичного мислення та творчості студентів. Цей інноваційний метод навчання дозволяє студентам не просто запам'ятовувати правила та слова, а й застосовувати свої знання на практиці. Крім того, він підвищує зацікавленість у навчанні та робить його більш актуальним, готуючи студентів до викликів сучасного світу
Description: Problem-based learning serves as a robust method for fostering students' communicative abilities, critical thinking skills, and creative capacities. This innovative pedagogical approach empowers learners to transcend mere memorization of rules and vocabulary and instead apply their knowledge in practical contexts. Furthermore, it enhances the engagement and relevance of the learning process, equipping students to address the complexities of the contemporary world
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13319
metadata.dc.identifier.udc: 377.3:811.111
Appears in Collections:Наукові публікації



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.