Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13132
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІгнатенко, Вікторія Дмитрівна-
dc.contributor.authorIhnatenko, Viktoriia-
dc.contributor.authorВакулик, Ірина Іванівна-
dc.contributor.authorVakulyk, Iryna-
dc.contributor.authorВоронюк, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorVoroniuk, Iryna-
dc.contributor.authorПрохоров, Микола Георгійович-
dc.contributor.authorProkhorov, Mykola-
dc.contributor.authorМелех, Галина Богданівна-
dc.contributor.authorMelekh, Halyna-
dc.date.accessioned2024-12-20T10:56:54Z-
dc.date.available2024-12-20T10:56:54Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationTranslation training of future philologists using modern information technologies / Ihnatenko V., Vakulyk I., Voroniuk I., and others // AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. - Vol. 14, Iss. 2, Spec. Iss. XLIV. - P.75-79.uk_UA
dc.identifier.issn1804-7890-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13132-
dc.descriptionУ статті зроблено спробу систематизувати особливості перекладацької підготовки майбутніх філологів в умовах цифрових технологій. Особливу увагу приділено необхідності формування у майбутніх випускників компетентності, достатньої для ефективної роботи у сфері перекладацьких послуг. Розкрито поняття сучасної інтегративної компетентності майбутніх філологів-перекладачів та наголошено на необхідності застосування міждисциплінарного підходу до розробки навчальних програм для навчання. Розглянуто основні особливості та виклики викладання Локалізації. Окреслено потенціал гейміфікації та штучного інтелекту в навчанні перекладу.uk_UA
dc.description.abstractThe article represents an attempt to systematize specific features of translation training of future philologists within the environment of digital transformation. Special attention is paid to the necessity of shaping in future graduates the competence sufficient to effectively work in the sphere of B2B translation services. A concept of today integrative competence of future philologists-translators is covered and the need to apply a cross-disciplinary approach to designing curricula for teaching translation is emphasized. Core specifics and challenges of teaching localization is investigated in detail, based on both theoretical provisions and case studies. A potential of gamification and AI/ML application in translation training is outlined.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherMAGNANIMITAS, ATTN.uk_UA
dc.subjecttranslation traininguk_UA
dc.subjectпідготовка перекладачівuk_UA
dc.subjectdigital transformationuk_UA
dc.subjectцифровізована трансформаціяuk_UA
dc.subjectITuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectgamificationuk_UA
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectкомпетенціїuk_UA
dc.subjectlocalizationuk_UA
dc.subjectлокалізаціяuk_UA
dc.titleTranslation Training of Future Philologists Using Modern Information Technologiesuk_UA
dc.title.alternativeПерекладацька підготовка майбутніх філологів із використанням сучасних інформаційних технологійuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc378.147:81'25uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Translation_Tra.pdf404,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.