Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12591
Назва: Сучасний стан фізичного виховання у закладах Вищої освіти
Інші назви: The current state of physical education in institutions of higher education
Автори: Максимченко, Володимир Іванович
Maksymchenko, Volodymyr
Дудник, Олександр Кирилович
Dudnyk, Oleksandr
Іващенко, Олена Олександрівна
Ivashchenko, Olena
Ключові слова: здоровий спосіб життя;healthy lifestyle;фізична культура;physical culture;Вищі Навчальні Заклади;Higher Educational Institutions
Дата публікації: кві-2024
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Максимченко В. І., Дудник О. К., Іващенко О. О. Сучасний стан фізичного виховання у закладах Вищої освіти. - Інноваційна педагогіка. - 2024. - Т. 1. Вип. 70. - С. 48-52. DOI https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2024/70.1.9
Короткий огляд (реферат): На сьогоднішній день фахівцями в галузі фізичної культури зазначається, що рівень здоров’я та фізичного розвитку більшості студентів не відповідає прийнятим нормам. За даними Міністерства охорони здоров’я, лише 14% випускників шкіл та абітурієнтів ВНЗ є практично здоровими. Більше половини студентської молоді страждають на хронічні захворювання, близько 30% молоді студентського віку не здатна виконати нормативи із загальної фізичної підготовки. Рівень фізичного здоров’я студентів планомірно знижується у прямій залежності від етапів навчання у ВНЗ. Ця проблема, на наш погляд, потребує оперативного вирішення, оскільки запропоновані методики не справляються з динамікою погіршення рівня фізичного здоров’я молоді. Актуальність цієї теми обумовлена тим, що суттєве падіння рівня фізичного здоров’я серед молоді, розвиток у студентів різних захворювань ставить під загрозу економічну, інтелектуальну та соціальну стабільність нашого суспільства у найближчій перспективі. При розробці та реалізації робочих програм з фізичної культури необхідно враховувати перелічені вище аспекти негативної тенденції, тим більше що програми, що спрямовані на особистисний результат, зобов’язує самі ВНЗ вибирати кошти та методи для реалізації даних програм. У статті обґрунтовується твердження про те, що студенти, які мають професійну реалізацію, повинні мати не лише високий рівень підготовки за обраною спеціальністю, а й бути витривалими, працездатними, духовно та фізично здоровими. У той час, як спостерігається тенденція погіршення стану здоров’я молоді, яка навчається у вищих навчальних закладах, фізична культура не стала необхідною характеристикою всебічно розвиненої особистості та не вважається у молоді невід’ємною частиною життєдіяльності. Ця проблема вимагає комплексного підходу, який включає не лише корекцію навчальних програм з фізичної культури, а й активну участь уряду, навчальних закладів, батьків та громадськості у сприянні збереженню та підвищенню рівня фізичного здоров’я молоді. Необхідно також посилення уваги до здорового способу життя, включаючи правильне харчування, активний відпочинок та регулярну фізичну активність, які мають вирішальне значення у формуванні здорового молодого покоління.
Опис: Today, experts in the field of physical culture note that the level of health and physical development of most students does not meet the accepted standards. According to the Ministry of Health, only 14% of school graduates and university applicants are practically healthy. More than half of student youth suffer from chronic diseases, about 30% of student-age youth are unable to meet standards for general physical fitness. The level of physical health of students systematically decreases in direct dependence on the stages of study at the university. This problem, in our opinion, needs an urgent solution, since the proposed methods do not cope with the dynamics of the deterioration of the level of physical health of young people. The relevance of this topic is due to the fact that a significant drop in the level of physical health among young people, the development of various diseases among students endangers the economic, intellectual and social stability of our society in the near future. When developing and implementing work programs for physical culture, it is necessary to take into account the above-listed aspects of the negative trend, especially since programs aimed at personal results oblige higher education institutions to choose funds and methods for the implementation of these programs. The article substantiates the statement that students who have professional realization should not only have a high level of training in their chosen specialty, but also be hardy, able to work, mentally and physically healthy. At a time when there is a trend of deterioration in the health of young people studying in higher education institutions, physical education has not become a necessary characteristic of a comprehensively developed personality and is not considered an integral part of life for young people. This problem requires a comprehensive approach, which includes not only the correction of physical education curricula, but also the active participation of the government, educational institutions, parents and the public in promoting the preservation and improvement of the level of physical health of young people. There is also a need to increase attention to healthy lifestyles, including proper nutrition, active recreation and regular physical activity, which are crucial in shaping a healthy young generation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12591
ISSN: 2663-6085
УДК: 37.018
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suchasniy_stan_f.pdf158,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.