Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12410
Title: Удосконалення маркетингової системи підприємства (за матеріалами ТОВ «Санаторій-профілакторій Діброва»)
Other Titles: Improvement of the enterprise’s marketing system (based on the materials of “Dibrova Sanatorium-Prophylaxis” LLC)
Authors: Слободянюк, Марія Володимирівна
Slobodyaniuk, Mary
Keywords: маркетингові стратегії, просування санаторно- курортних послуг, бренд-менеджмент, функціональний та стратегічний маркетинг;marketing strategies, promotion of sanatorium-resort services, brand management, functional and strategic marketing
Issue Date: 2024
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Слободянюк М. В. Удосконалення маркетингової системи підприємства (за матеріалами ТОВ «Діброва»): Кваліфікаційна робота бакалавра (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту. Наук. кер.: О. І. Шемігон, доцент. - Біла Церква, 2024. - 53 с.
Abstract: Розкрито сутність системи управління маркетингом в організації. Досліджено принципи та методи побудови служби маркетингу, визначено функції системи управління маркетингом в організації.
Description: The essence of the marketing management system is revealed in organizations. The principles and methods of building a marketing service were studied, the functions of the marketing management system in the organization were determined.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12410
metadata.dc.identifier.udc: 005.936.3:658.8(477.41)
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Слободянюк.pdf583,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.