Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12369
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBaranovska, Lilia-
dc.contributor.authorБарановська, Лілія Володимирівна-
dc.contributor.authorBaranovski, Mykhailo-
dc.contributor.authorБарановський, Михайло Миколайович-
dc.contributor.authorHrydzhuk, Оksana-
dc.contributor.authorГриджук, Оксана Євгеніївна-
dc.contributor.authorTymchuk, Inna-
dc.contributor.authorТимчук, Інна Миколаївна-
dc.contributor.authorPohorila, Svitlana-
dc.contributor.authorПогоріла, Світлана Григорівна-
dc.contributor.authorZhuravel, Nataliia-
dc.contributor.authorЖуравель, Наталія Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-08-20T06:13:16Z-
dc.date.available2024-08-20T06:13:16Z-
dc.date.issued2024-06-26-
dc.identifier.citationInnovative educational technologies of professional competence formation in future bachelors of english philology / L. Baranovska, M. Baranovskyy, О. Hrydzhuk and other // Philological researches .- 2024 .- № VIII .- P. 1-12.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12369-
dc.descriptionСтаття присвячена інноваційній спрямованості формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів англійської мови. Мета статті – довести важливість інноваційних технологій (технології ситуативного навчання, проектна технологія, евристична технологія, проблемне навчання, імітаційні технології) для формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів даної спеціальності. Результати теоретичного аналізу засвідчили багатоаспектність інтересів науковців до аспекту використання компетентнісного підходу у філологічній освіті (міжпредметна освітня інтеграція, значення філологічної, комунікативної, інформаційної, інтерактивної та цифрової компетентностей, компетентності критичного мислення). Ресурс, який реалізується вторинною мовною особистістю в умовах ефективної міжкультурної взаємодії з урахуванням національних цінностей і норм для вирішення професійних завдань шляхом поєднання предметного змісту професії та володіння іноземною мовою. Головною складовою методики дослідження визнано педагогічний експеримент. Результати констатувального етапу засвідчили недостатній рівень сформованості компонентів професійної компетентності філолога. Для проведення експериментального формувального етапу визначено інноваційно-орієнтаційні педагогічні умови формування професійної компетентності, створено дослідно-діагностичний апарат (структуру професійної компетентності, критерії визначення рівнів її сформованості, психологічні методи, випадки, тести). Як висновок зазначимо, що успішність формування професійної компетентності у майбутніх бакалаврів англійської мови із застосуванням інноваційних технологій було забезпечено створення таких педагогічних умов: спрямованість науково-педагогічної діяльності на формування професійної компетентності бакалаврів англійської філології на інноваційній основі; складність застосування загальнонаукових і філологічних підходів до підготовки бакалаврів, що оптимізують процес опанування спеціальності; широке використання інноваційних освітніх технологій, що сприяють особистісно-професійному розвитку бакалавра філологіїuk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the innovative orientation of the professional competence formation in future bachelors of the English language. The purpose of the article is to prove the importance of the innovative technologies (situational learning technologies, project technology, heuristic technology, problem-based learning, and simulation technologies) for the formation of professional competence in future bachelors of this specialty. The results of the theoretical analysis proved the multi-faceted interests of scientists in the aspect of using the competence approach in philological education (interdisciplinary educational integration, the importance of philological, communicative, informational, interactive and digital competences, critical thinking competence). A resource that is implemented by a secondary language personality in the conditions of effective intercultural interaction taking into account national values and norms for solving professional tasks by combining the subject content of the profession and foreign language skills. The pedagogical experiment is recognized as the main component of the research methodology. The ascertainment stage results proved the insufficient level of components formation of the philologist professional competence. In order to carry out the experiment formative stage, the innovative orientation pedagogical conditions of the professional competence formation have been defined, the study diagnostic apparatus has been created (the structure of professional competence, criteria for determining the levels of its formation, psychological methods, cases, tests). As a conclusion, we note that the success of professional competence formation in future bachelors of the English language with the using of innovative technologies was ensured by the creation of such pedagogical conditions: the orientation of scientific and pedagogical activity on the formation of professional competence in bachelors of English philology on the basis of innovation; the application complexity of general scientific and philological training-specific approaches that optimize the process of mastering a specialty by bachelors; extensive use of innovative educational technologies that contribute to the personal and professional development of a bachelor of philology.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectinnovative educational technologiesuk_UA
dc.subjectcompetence approachuk_UA
dc.subjectState Standard of Higher Educationuk_UA
dc.subjecteducational and professional programuk_UA
dc.subjectbachelor professional competence of English philologyuk_UA
dc.subjectінноваційні освітні технологіїuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectДержавний стандарт вищої освітиuk_UA
dc.subjectосвітньо-професійна програмаuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентність бакалавра англійської філологіїuk_UA
dc.titleInnovative educational technologies of professional competence formation in future bachelors of english philologyuk_UA
dc.title.alternativeІнноваційні освітні технології формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів англійської філологіїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc378:811.161.2uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovative_educational.pdf380 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.