Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12298
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльїна, Анастасія Георгіївна-
dc.contributor.authorIlina, Anastasiia-
dc.date.accessioned2024-07-29T08:22:00Z-
dc.date.available2024-07-29T08:22:00Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationІльїна А Г. The influence of social networks on public opinion / А.Г. Ільїна; наук. кер. С.П. Поліщук // Наукові пошуки молоді у ХХІ столітті. Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції магістрантів і молодих дослідників (Біла Церква, 16 листопада 2023 р.). – Біла Церква: БНАУ, 2023. – С. 53-56.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12298-
dc.descriptionСьогодні соціальні мережі є одними з найбільш відвідуваних ресурсів глобальної мережі Інтернет. Це дозволяє аудиторії отримувати новини з різних джерел, коментувати, інтерпретувати та ділитися інформацією, роблячи їх активні учасники інформаційного процесу. Актуальним є дослідження методів маніпулювання громадськістю через соціальні мережі та розглянути цю ситуацію з різних точок зору.uk_UA
dc.description.abstractToday, social media is one of the most visited resources on the global internet. It allows the audience to receive news from various sources, comment, interpret, and share information, making them active participants in the information process. It is relevant to explore methods of manipulating public opinion through social media and examine this situation from various perspectives.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectsocial networkuk_UA
dc.subjectсоціальна мережаuk_UA
dc.subjectpublic opinionuk_UA
dc.subjectгромадська думкаuk_UA
dc.subjectmanipulationuk_UA
dc.subjectманіпуляціїuk_UA
dc.subjectpoliticsuk_UA
dc.subjectполітикаuk_UA
dc.subjectmass mediauk_UA
dc.subjectзасоби масової інформаціїuk_UA
dc.subjectsocial mediauk_UA
dc.subjectсоц.медіаuk_UA
dc.subjectinfluenceuk_UA
dc.subjectвпливuk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.subjectінформаціїuk_UA
dc.titleThe influence of social networks on public opinionuk_UA
dc.title.alternativeВплив соціальних мереж на громадську думкуuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc316.472.4:32.019.5uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
the_influence.pdf416,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.