Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12146
Title: Конкурентноспроможнісь підприємств і шляхи її забезпечення (за матеріалами ТОВ «Way Grand»)
Other Titles: Competitiveness and ways to ensure it (based on the materials of “WAY ​​GRAND” LLC)
Authors: Гаєва, Владислава Сергіївна
Haieva, Vladyslava
Keywords: конкурентоспроможність, підприємство, шляхи забезпечення;competitiveness, enterprises, ways of providing
Issue Date: 2024
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Гаєва В. С. Конкурентоспроможність підприємств і шляхи її забезпечення (за матеріалами ТОВ «Way Grand»): Кваліфікаційна робота бакалавра (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту. Наук. кер.: М. В. Вихор, доцент. - Біла Церква, 2024. - 44 с.
Abstract: Досліджені теоретичні, методичні та практичні аспекти конкурентоспроможності підприємств. Охарактеризовані методи забезпечення конкурентоспроможності у ТОВ «Way Grand». Серед них надання широкого спектра послуг, які включають організацію подорожей, транспортні послуги, екскурсії та організацію подій, а також консультації та підтримку клієнтів, наявність сучасного автопарку, професіоналізм співробітників, висока якість обслуговування. Запропоновані напрямки підвищення конкурентоспроможності підприємства, зокрема подальше розширення послуг, покращення сервісу, використання інноваційних маркетингових стратегій, розвиток онлайн-продажів.
Description: The theoretical, methodical and practical aspects of the competitiveness of enterprises are studied. The methods of ensuring competitiveness "Way Grand" LLC are characterized. Among them, the provision of a wide range of services, which include the organization of travel, transport services, excursions and organization of events, as well as consulting and customer support, the availability of a modern car fleet, the professionalism of employees, high quality of service. Proposed directions for increasing the competitiveness of the enterprise, in particular further expansion of services, improvement of service, use of innovative marketing strategies, development of online sales.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12146
metadata.dc.identifier.udc: 005.332.4(477)
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гаєва В..pdf626,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.