Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12099
Title: | Запровадження лісової педагогіки у закладах вищої освіти з метою навчання та виховання здобувачів природничих спеціальностей |
Other Titles: | Implementation of forest pedagogy in higher-educational institutions with the purpose of education and upbringing of students of natural specialties |
Authors: | Кімейчук, Іван Васильович Kimeichuk, Ivan |
Keywords: | освітній процес, навчання природничих спеціальностей, природне середовище, екологічна свідомість, екологічна освіта;educational process, teaching of natural sciences, natural environment, ecological consciousness, ecological education |
Issue Date: | 21-Sep-2023 |
Publisher: | БНАУ |
Citation: | Кімейчук І.В. Запровадження лісової педагогіки у закладах вищої освіти з метою навчання та виховання здобувачів природничих спеціальностей. Актуальні проблеми, шляхи та перспективи розвитку ландшафтної архітектури, садово-паркового господарства, урбоекології та фітомеліорації: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Біла Церква, 21 вересня 2023 р.). Біла Церква: БНАУ, 2023. С. 92–95. |
Abstract: | У роботі представлено можливість запровадження лісової педагогіки у закладах вищої освіти з метою зближення з природою через навчання та виховання з метою покращення екологічної освіти та свідомості здобувачів. |
Description: | The paper presents the possibility of introducing forest pedagogy in institutions of higher education with the aim of getting closer to nature through education and training in order to improve environmental education and awareness of learners. |
URI: | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12099 |
metadata.dc.identifier.udc: | 37.013.32:630:378:57.081.1 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Запровадження лісової педагогіки у закладах вищої освіти з метою навчання та виховання здобувачів природничих спеціальностей.pdf | 671,27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.