Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12097
Назва: Діагностування рівня успішності та громадської самосвідомості здобувачів першого курсу освітньої програми «Лісове господарство» Білоцерківського НАУ
Інші назви: Diagnosing the level of success and public self-awareness of first-year graduates of the "Forestry" educational program of the Bila Tserkva National University
Автори: Кімейчук, Іван Васильович
Kimeichuk, Ivan
Ключові слова: успішність, громадська самосвідомість, діагностування, освітня програма, лісове господарство, здобувачі;success, public self-awareness, diagnosis, educational program, forestry, acquirers
Дата публікації: 27-тра-2022
Видавництво: Херсонський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Кімейчук І.В. Діагностування рівня успішності та громадської самосвідомості здобувачів першого курсу освітньої програми «Лісове господарство» Білоцерківського НАУ. IV-та Всеукраїнська науково-практична конференція здобувачів вищої освіти та молодих учених «Наукові читання імені В.М. Виноградова» (Херсон, 26–27 травня 2022 р.). Херсон : Херсонський державний аграрно-економічний університет. 2022. С. 85–88.
Короткий огляд (реферат): Освітній (навчальний) процес у закладі вищої освіти (ЗВО) суттєво відрізняється від навчального процесу в загальноосвітній школі. Освітній процес у ЗВО визначається як система організаційних адміністративно-правових, і дидактичних заходів, спрямованих на реалізацію змісту освіти на певному рівні вищої освіти відповідно до державних стандартів освіти. Отже, це комплексна взаємодія викладача та здобувачів, а основною метою цієї взаємодії є свідоме засвоєння системи наукових знань. Як показали результати діагностування рівня громадської самосвідомості 37 балів і вище у групі набрали три здобувачі, комплекс яких можна охарактеризувати як «громадянський патріотизм». Вся решта здобувачів групи набрала кількість балів від 28 до 36, комплекс яких характеризується як «громадянська самосвідомість». Необхідно відзначити що майже половина групи здобувачів набрали 34–36 балів, тобто вони недоотримали лише 1–3 бали до комплексу «громадянського патріотизму». Варто також відмітити, що менше 25 балів не набрав жоден здобувач, тобто у групі відсутні здобувачі з комплексом «громадянського індиферентизму», що є особливо важливим, оскільки країна перебуває в умовах військового стану. За результатами проведеного тесту можна констатувати, що близько половини здобувачів групи (14 осіб) характеризуються комплексом «громадянської самосвідомості», а інша половина (13 осіб) досить близька до комплексу «громадянського патріотизму». Три здобувачі характеризуються комплексом «громадянського патріотизму».
Опис: The educational (educational) process in a higher education institution (HEI) is significantly different from the educational process in a comprehensive school. The educational process in higher education is defined as a system of organizational, administrative, legal, and didactic measures aimed at implementing the content of education at a certain level of higher education in accordance with state education standards. So, this is a complex interaction of the teacher and students, and the main goal of this interaction is the conscious assimilation of the system of scientific knowledge. As shown by the results of diagnosing the level of public self-awareness, three winners in the group scored 37 points and above, whose complex can be characterized as "civic patriotism". All the rest of the winners of the group scored a number of points from 28 to 36, the complex of which is characterized as "civic self-awareness". It should be noted that almost half of the group of winners scored 34–36 points, that is, they were only 1–3 points short of the "civic patriotism" complex. It is also worth noting that not a single winner scored less than 25 points, that is, there are no winners with a complex of "civic indifference" in the group, which is especially important since the country is under martial law. According to the results of the conducted test, it can be stated that about half of the winners of the group (14 people) are characterized by the complex of "civic self-awareness", and the other half (13 people) is quite close to the complex of "civic patriotism". The three winners are characterized by a complex of "civic patriotism".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12097
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.