Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11990
Title: Формування комплексу маркетингу на конкретну продукцію організації (за матеріалами ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»)
Other Titles: Formation of a marketing complex for the organization specific products (based on the materials of “SILPO-Food” LLC)
Authors: Бородіна, Єлизавета Анатоліївна
Borodina, Yelyzaveta
Keywords: маркетинг, комплекс маркетингу, маркетинг-мікс, «4Р», власні торгові марки;marketing, marketing complex, marketing mix, 4P, private labels
Issue Date: 2024
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Бородіна Є. А. Формування комплексу маркетингу на конкретну продукцію організації (за матеріалами ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»): кваліфікаційна робота бакалавра (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту; наук. кер.: Н. В. Коваль. - Біла Церква, 2024. - 48 с.
Abstract: Досліджено сукупність теоретико-методичних та практичних аспектів формування комплексу маркетингу на конкретну продукцію організації. Проаналізовано комплекс маркетингу ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» на прикладі категорії «Чай». Обґрунтовано заходи щодо удосконалення комплексу маркетингу за моделлю "4P" в категорії «Чай».
Description: The set of theoretical, methodological and practical aspects of the formation of a marketing complex for specific products of an organization is studied. The marketing mix of SILPO-FOOD LLC was examined using the "Tea" category as an example. The paper substantiates the measures to enhance the marketing mix based on the 4Ps framework in the "Tea" category.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11990
metadata.dc.identifier.udc: 339.138:005.936.3
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бородіна.pdf494,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.